Sex en orgasmes

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door xprincessx, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik heb een hele beschamende vraag. Ik heb namelijk al een tijdje zin in sex alweer maar ik ben nog niet de 6 weken voorbij zit nu op de 4 weken. Ik ben bevallen van me zoontje via een keizersnede vandaar dat het me wat strenger lijkt met die 6 weken. Me vriend wou anders al wat met de handen doen of met een speeltje ofso maar iemand ervaring hiermee Hoe dat voelt een orgasme na een keizersnede ? Het lijkt me namelijk pijn doen Door de wond en hoe strikt waren jullie in die 6 weken ?

2. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Ik heb geen ervaring met keizersnede, maar de zes weken is ook bedoelt ivm infectiegevaar. Zo lang je vloeit staat je baarmoedermond nog open en loop je een grotere kans om een infectie te krijgen. Of dit met keizersnede ook zo is weet ik niet.

3. Diaantje88

Diaantje88 Bekend lid

10 feb 2013
    612
    86
    28
    met een ks vloei je ook dus ook infectie gevaar...
    als je niet meer vloeit dan mag het weer...
    je bm is als het goed is weer op de plaats dus het voelt hetzelfde als voorheen.. maar je moet zelf kijken welke houding orettig is want dat kan wel ongemakkelijk zijn met de wond..

wat ik wel had is dat ik nadat ik weer al the way ging ik daarna opeens weer ging vloeien.. dus niet schrikken als dat gebeurt

4. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben wel al gestopt met bloeden

5. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het advies :D

6. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Schaam schaam, maar wij deden het met condoom na de keizersnee na 3 weekjes misschien een tip

Deel Deze Pagina