hallo, dit is me 1ste zwangerschap, ben nu 40 weken en 4 dagen zwanger.. wat wel me opvalt nooit eerder pijnlijke harde buik gehad tot vannacht kreeg k het en vanmorgen slijmprop verloren, geen bloed erbij alleen slijmprop draadjes.. en tussendoor pijnlijke harde buik en vaak is dat oefenweeen of hoe wat? zal ik gewoon afwachten tot morgen want morgen komt me vk bij me thuis voor strippen ( was afgesproken) of moet ik ze bellen.. pijnlijke neemt het niet af, ik voel zelfs dat onder gedrukt word. mvg
Spannend, klinkt al een aanloop naar een bevalling! Ik zou de verloskundige nog niet bellen. Pas als er regelmaat in de harde buiken zit en ze langer dan een minuut duren. Als ik jou was zou ik nu nog even m'n rust pakken! Want voor je het weet ben je aan het bevallen. Veel succes! Bevallen is echt heel bijzonder!
Ja ik ben aan t twijfelen om gaan bellen of niet heb nu vanaf 9 uur harde buik zitten tellen er zit elke 10-12 min en 6 gehad tot nu
Klinkt alsof het op gang aan het komen is. Even in de gaten houden of ze vaker komen. Anders afwachten tot morgen, je vk is er dan toch Zelfs als het vervelend is en je wilt geruststelling of een opbeurend praatje, kun je bellen.