hier is het juist andersom. mijn libido is erg hoog en die van mijn man in de vriezer. hij heeft zowiezo lager libido en na vorig jaar overspannen nu niet meer maar is de sleur er in gekomen. hij zegt zelf dat de spontaniteit weer terug moet vinden. (ik heb werkelijk alles geprobeerd, van sexy kleden tot massage, lekker koken of gewoon het vragen) hier is het 1 x per 1 a 2 weken. terwel in nu best om de dag zou kunnen/willen. heb mezelf maar wat aangeleerd want ik werd echt gefrustreerd als er 2 weken tussen zit en je elke dag die behoefte voelt. nu is het ongeveer 1x per week soms alleen voorspel (strelen, knuffelen zoenene) soms met "het" er bij in.
Ga eens naar een seksuoloog zou ik zeggen of praat met elkaar. Leen boeken bij de bieb over dit onderwerp etc. Wel heel rot voor je. Wij hebben begin dit jaar maanden geen seks gehad, wegens een ziekte van vriend, maar ik wist dat het tijdelijk was. (net zoals de mannen van al deze vrouwen, ze weten dat het na de bevalling beter zal gaan) Kan me voorstellen dat het voor jou heel moeilijk is, want je behoeftes worden gewoon genegeerd. Lijkt me ook moeilijk voor de relatie, komt dan toch druk op te staan. Althans, dat zou hier het geval zijn.
Ik heb precies hetzelfde, libido was en is nog steeds ver te zoeken en ik vind het vreselijk voor mijn partner en voel me er ook best schuldig over. Gelukkig is hij wel heel begrijpend en accepteert het ook, het is wel zo dat ik hem dan wel ''help'' met zijn behoeftes. Wat ons veel help is gewoon erover praten, vooral omdat ik het een ''eng'' idee vond/vindt om seks te hebben terwijl er een kleine wonder in je buik zit. Maar ik zal mezelf nooit verplichten om seks te hebben, ik snap zijn behoeftes maar zoals ik hierboven al zei, dan help ik hem een ''handje''
Heb de hele zwangerschap al last van een hoog libido Nou ja, last wil ik het niet noemen. Hoor vriendlief niet klagen haha! Moet zeggen dat mijn zwangerschap ook volgens het boekje verloopt tot nu toe, geen moment ziek geweest. Controles bij vk zijn altijd prima. Voor de zwangerschap had ik al een hoog libido
Haha,leuk onderwerp dit. Hier eerste trimester nauwelijks sex gehad, ik was behoorlijk misselijk. Maar vanaf het tweede trimester had ik wel weer zin hoor! Ik heb er wel minder behoefte aan dan voor mijn zwangerschap. Ik voel me nu meer moeder dan vrouw. Maar ik heb eens fantastische man, is een echte gever als het op seks aankomt. Hij vindt het heerlijk om me verwennen, dus ik hoef niet klagen. En lekker knuffelen of samen douchen of in bad is ook heerlijk. We gaan niet altijd all the way. Ik vind seks in een zwangerschap ergens juist wel belangrijk. Dan voel ik me mooi en gewaardeerd en geen dikke zeekoe😂
Hier 26 wk zwanger..hoge libido..maar mijn man is veelste bang dat er iets met de baby gebeurd tijdens seks...ik baal er enorm van als hij me elke x afwijst..voel me echt niet goed en ongelukkig
Hier 39.5 weken zwanger.seks hebben we gewoon maar wel minder. Vind het de laatste twee weken soms pijnlijk(opgezette vagina) En een orgasme bij mij wil ik helemaal niet want dat doet zeer en heb meteen een harde buik. Gelukkig knuffelen en strelen ook genoeg dus we hebben beiden niks te klagen denk ik. En ik ga ervan uit dat het vanzelf helemaal goed komt na de bevalling
Beste TS, je bent geen uitzondering hoor. Mijn libido bleef wel gelijk, maar alles was veel te gevoelig. En toch heb ik toen gedaan wat jij nu ook doet. Ik vond mijn man zn behoefte belangrijker dan de mijne en had (met stiekeme tegenzin) een keer of twee per week seks. Ik dacht ook echt na de seks: Zo dat hoeft nu drie dagen niet meer. En dan voelde ik me opgelucht. Ook wij konden er open over praten. Maar ik was niet eerlijk tegen mijn man, omdat ik het zielig voor hem vond. (Overigens heeft hij nooit opmerkingen gemaakt als ik eens nee zei, behalve dat hij het moeilijk vond. En dan deden we het op een andere manier of hij hielp zichzelf.) Uiteindelijk had ik zo'n tegenzin opgebouwd tegen seks dat ik (hoewel mn libido gewoon goed bleef, maar als het puntje bij het paaltje kwam deed ik het liever alleen ) tijdens de seks dezelfde tegenzin voelde als tijdens de zwangerschap. Ik genoot er niet meer van en wilde niet zo vaak meer. Ik had er zo'n negatieve associatie mee gekregen! We hebben erover gepraat en weer de tijd voor elkaar genomen en alles is weer heel goed nu, maar meid meid! Niet over je grenzen gaan! En zeker niet voor je man! Hij zou van alle mensen het allerbeste met je voor moeten hebben!! Die 10-minuten regel vond ik echt een heeeeel goed idee! Neem ik voor de volgende zwangerschap mee! Succes meis!
Hier wel zin, maar ik heb elke keer ontzettende buikpijn na de sex. Dus hier niet heel actief. Gelukkig begrijpt vriendlief het, want mij elke keer met zoveel pijn zien vind hij gelukkig het niet waard.!