vruchtbaar slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jose13, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jose13

jose13 Actief lid

21 dec 2008
    146
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb deze maand nog helemaal geen vruchtbaar slijm gehad. Weet iemand hoe dat kan en of ik dan dus ook deze maand niet vruchtbaar ben.

Groetjes Jose

2. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Ik zou even ovu testen gebruiken, dat vindt ik zelf veel handiger

3. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Vruchtbaar slijm is niet bij iedereen evenveel en hoeft niet 'aan de buitenkant' te komen. Kan ook alleen bij je baarmoederhals zitten, waar het echt nodig is.

Ovutesten helpen je goed (en beetje duur) bij het van te voren weten van je eisprong, maar tempen is de enige manier om het zeker te weten dat de eisprong ook echt is geweest.
    Vruchtbaar slijm en de stand van je baarmoeder kunnen wel helpen om je eisprong te leren herkennen bij jezelf.

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Op welke dag zit je dan? het kan ook zijn dat je soms later dan gebruikelijk ovuleerd.
    Ik zit 'al' op dag 16 en heb nog geen ovulatie (ik temperatuur) of vruchtbaar slijm gehad, ik verwacht dat het nog gaat komen.

5. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik sinds vorige maand zelf ook ovu-testen. Ik vind dat veel handiger.

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ook ik vond het veel prettiger om ovutesten te gebruiken. In die ronde was het dan ook meteen raak, terwijl we daarvoor ook heel regelmatig seks hadden (ongeveer om de dag). Bij mij ging vruchtbaar slijm ruim vooraf aan het ei, en ik had het niet superveel aan de buitenkant. Hoe ouder je bent (ik ben zelf 29), hoe minder je dat slijm krijgt. Maar elke vrouw is anders.

7. jose13

jose13 Actief lid

21 dec 2008
    146
    0
    0
    Dank jullie wel voor de reacties. Ik zit nu op dag 13 van mijn cyclus. En had vorige maand met tempen op dag 16 mijn ei. Van tevoren had ik veel vruchtbaar slijm, en nu nog helemaal niks. Dus ik dacht ohh nee. Wij zijn namelijk ook al 14 maanden bezig. We gaan nu eerst lekker op vakantie en daarna als het dan nog niet raak is naar de huisarts.

groetjes
    Jose

Deel Deze Pagina