Hahah mijn zeeman doet dat niet zo graag, nou moet ik ook zegen dat deze zeeman niet zovaak zin heeft
Oei, dan krijg je het nog zwaar rond 20 wkn. Dan ben je nl helemaal niet meer te stoppen! Laat hem vermannen, wil hij nou een beest in bed of niet! Ik zeg lapdance!
Nou moe, ik snap deze vent niet. Ik weet niet waar je in je cyclus zit, maar normaliter word je pas aan het eind van je cyclus ongesteld dus wilt hij wel echt een kindje? Raar hoor, als je 't mij vraagt. Zou haast gaan hopen voor hem dat ie nooit een bevalling mee hoeft te maken. Daar hoort alles bij wat vies en eng is
He, ik snap dit niet. Wat is zwaar rond 20 wkn? (hier trouwens 0% sexdrive tijdens zwangerschap.. 't is meer voor mijn man dan)
Op een gegeven moment in de zwangerschap zijn bepaalde gebieden beter doorbloedt waardoor je sneller opgewonden bent. Sommige vrouwen hebben daardoor extra veel zin in seks.
O ik lees 'm nu pas goed, hihi. Ik dacht dan moet het voor je vent zwaar zijn als ie telkens moet, .. Maar komt mij niet echt bekend voor dus..
Hej zit je weer op mijn account..... Neem nu eens een eigen Oke nou ook een echte busdriver rijd ook over het rode asfalt
Probeer manlief gerust te stellen, zie mijn handtekening na stoppen met de pil kan je cylcys heeeel onregelmatig zijn, en als jij meer zin hebt is de kans dat je ei komt!! Succes met verleiden
haha, nou zolang je nu nog niet ongie bent kan hij gewoon zn gang gaan hoor ..kan me daarna voorstellen dat hij niet in een bloedbad wil porren maar voor nu is er niks aan het handje toch?? Toen ik 20 weken zwanger was was mijn libido behoorlijk laag hoor dus dat zal wel per persoon verschillen
Was overtijd.... Dus dag 29-33 ofzo... Maar het probleem heeft zichzelf opgelost. Werd vanochtend inene hardstikke ongesteld....
Dat is vervelend meid!! Had je mijn mail gehad?? Alles gaat hier weer anders de gepland!! Dat hoor je nog maar succes met je Ootje!! Al was dat nu het laatste waar je op wachtte... Het komt wel
Voor de zekerheid een badhanddoek over het laken heen en gaan met die banaan En als je na afloop merkt dat je wat bloed verloren bent lekker samen douchen?
Jah, had hem gehad, maar vergeet steeds te antwoorden... Zal daar vandaag ff tijd voor maken.... Enneh... thnx.... ben er idd niet echt blij mee...