Ik had getest met de clear blue. ik voel vandaag de ongi steekjes niet meer alleen mn borsten doen nog een stukje pijn ik ga nog paar dagen w8 anders neem ik contact op met de HA of nog een testje. En als ik zwanger ben is mn innestel dag over maar dagen over
Ik had getest met de clear blue. ik voel vandaag de ongi steekjes niet meer alleen mn borsten doen nog een stukje pijn ik ga nog paar dagen w8 anders neem ik contact op met de HA of nog een testje. En als ik zwanger ben is mn innestel dag over maar dagen over
Hoi dames, Heleboel heeft misschien mijn test geleze. Ik heb vandaag weer getest was een nega. Ik hoor van iedereen dat ik het beste nog een week kan w8ten met testen. Ik heb wel symptomen wat ik normaal gesproken niet had tijdens mijn ongi en vandaag was ik de hele dag door misselijk vooral door de etens geuren. Wie kan mij helpen en advies geven
lieverd,misschien had je een late eisprong en kun je helemaal nog niet positief testen...wacht gewon nog zeker 3 dagen nu
ik probeer kalm te blijven en over paar dagen zelfs een week w8ten maar lukt me niet :s Trouwens bedankt voor je reactie een beetje gerust gesteld eigenlijk
Uit jouw reactie maak ik een beetje op dat hoopte ongesteld te worden. Klopt dat? Ben je nu gerustgesteld of vind je het juist jammer dat je ongesteld bent geworden?
34,4 ? dan ben je volgens mij hartstikke onderkoelt :S.. En ik dacht al dat je ongesteld werd, je maakte je zelf gewoon gek waardoor het uitbleef. Volgende keer veilig vrijen
ik twijfelde over of ik het echt wil..?! Ik ben wel gerust gesteld omdat ik ongi ben geworde gelijk een kilo dr af heb ik gezien. Ik denk dat ik pas ontpil want ik heb egt een ongi pijn gekregen. Maar ik wil na januari egt dr aan beginne en ik wil nog foliuum inneme dat is tog 3 maande van te voren als je wilt stoppen met voorbehoedsmiddel
Nee 6 weken volgens mij.. Maar je kan beter etos zwanger worden nemen of een andere merk wat met zwanger worden te maken heeft, want dan krijg je alle vitamine binnen, die nodig zijn voor een zwangerschap en tijdens een zwangerschap.
Hoi hoi dames, Ik heb een vraagje.. Na een week overtijd ben ik vrijdag ongi geworde heeft 3 dagen geduurd. Ik hoor in mn omgeving dat ik tog beter kan teste, omdat bij hun tog bleek dat ze zwanger waren tijdens hun ongi... Als dat zo is wanneer kan ik het beste teste?
Bij jou is de kans zo enorm klein dat je zwanger bent! Hoeveel dagen later werd je ongesteld, nadat je sex had? Maar als je wilt testen, kan je over 5 dagen wel weer proberen..