thanks gwen! dan ga ik zeker even wat meer drinken, helpt roos vice ook (hoe je het ook schrijft)? Want dat had ik ook al gehaald van die pakken ivm die obstipatie
Heb ik ook, staat in de koelkast, pruimensap. maar helpt niks. Laatst bij de apotheek speciale siroop gehaald, ik vond het wel prijzig maar je doet er best lang mee. en die had wel succes Dus wel de moeite waard voor mij. Succes ermee iig, ik ga slapen, ik hoop dat dit het gewoon is enne.. heb je samen nog es een keer wat om over te lachen Weet je nog lieverd... haha nou groetjes hè Gwen
hahahaha wat genant zeg! Het kwam inderdaad door die obstipatie! Nu helemaal nergens meer last van...mijn vriend kwam niet meer bij van het lachen en ik voelde me ook wel een beetje achterlijk hihihi Hebben we inderdaad nog wat om over te lachen En thanks meiden voor al jullie berichtjes
hihihi.... grappig nou gelukkig is hetgoed gekomen.. je bent toch altijd bang voor iets naars natuurlijk.... ennuhhh kan me voorstellen dat je het genant vindt...maar iedereen poept toch? zo moet je maar denken ben blij voor je dat je stress weg is nu!! liefs muis
Voor obstipatie kan je altijd naar je HA, na mijn mk in juni heb ik veel last van gehad, die heeft me toen een syroop gegeven, vergoed door de verzekering. Best wel lekker en heeft goed geholpen, die mag je zelfs gebruiken als je zwanger bent.
thanx meiden ik ga inderdaad maar is even informeren naar een middeltje want erg prettig is het niet. Maar het rare is dat het heel afwisselend is. De ene keer heb ik er heel erg veel last van de andere keer meer en een andere keer helemaal niet Maarja ga maar even informeren En ik ben echt heel erg opgelucht dat het niks is