Hoi, Tijdens mijn zwangerschap hield ik enorm veel vocht vast vanaf de 20ste week. per week werd het steeds erger. Mijn laatste weken waren zo erg dat je zelfs me knieen niet meer zag. 5 Weken geleden is mijn prachtige dochter geboren. Helaas wilt het vocht mijn lichaam niet snel verlaten.... tenminste niet snel genoeg voor mijn gevoel. Ik ben al veel verloren, alleen kan ik mijn broeken nog steeds niet aan. Hebben jullie tips voor het snel verliezen van vocht (voornamelijk in mijn benen). Bedankt!
Goed blijven bewegen , en vooral geduld geduld geduld ..... Ik ben nu 4 mnd verder en wordt nog steeds met stijve handen wakker en trouwring past nog steeds niet , Het heeft allemaal zijn tijd nodig ()
Oke dank jullie wel. Water drinken en geduld dus Ik baal heel erg van me benen, ik kan nog geen normale broek aan! Hebben jullie t ook in de benen (gehad), zoja, wat droegen jullie als tussen oplossing?
Ik heb mijn positiebroeken een tijdje gedragen, maar ik had de mazzel dat ik na 2 weken het meeste kwijt was (was erg warm in de kraamweek dus dat heeft misschien wel geholpen).
Ik was na een week 15 kilo kwijt, en weeg nu inmiddels minder dan voor de zwangerschap (20 kg aangekomen, vooral vocht op het einde) dus ik heb super mazzel dat het zo gaat. Maar de tips die ik kreeg waren veel liggen, veel drinken! en cafeine vermijden. Erg lastig dat vocht, en vooral als het dan na de bevalling nog zo lang blijft! Hoop dat het snel verdwijnt in ieder geval. Je voelt je meteen een stuk beter als het grotendeels weg is.