Sex na bevalling pijnlijk?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door neus, 10 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Oei,lees ik dat 4 weken wel erg vlug is? :oops:
    13 dagen na de bevalling waren wij weer aan het klussen.
    Vreemd gezegd,wij hebben gewoonlijk vaak seks,dus twee weken is dan ineens heel veel!
    De eerste keer vond ik griezelig,maar niet pijnlijk.
    Voor mij geen 2 weken meer zonder seks [-(

Tuurlijk ligt het bij iedereen anders.
    Bovendien was ik niet gescheurd of geknipt.

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    eerste keer dat wij het deden was 5 weken na de bevalling , en het deed heel veel pijn, volgens mij heeft die gyn stiekem een paar steekjes er bij gedaan zodat het lekker strak was (lol)
    vind het nu nog wel wat pijnlijk , het is nog wel wat gevoelig

3. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Nou ik hoop dat ik onderhand snel eens uit kan vogelen of het nog pijn doet of niet. Ik had maar een klein scheurtje en totaal geen hechtigen maar ik heb 6 weken gevloeid en gelijk daarop werd ik ongesteld.. :evil:

4. neus

neus Actief lid

28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Ik was benieuwd naar jullie ervaringen met 'sex na de bevalling', daarom had ik dit onderwerp gepost. Ikzelf heb het nu 3x gedaan (4 weken, 8 weken en 12 weken) na de bevalling. En gek gezegd, lijk ik er nu meer last van te hebben dan de 1e x (na 4 weken). Begin aan mezelf te twijfelen of ik wel normaal ben. We gebruiken glijmiddel, maar ik kan er nog niet echt van genieten 'als vanouds'. Hier baal ik best wel van, aangezien we binnen een jaar voor een tweede willen proberen. Het voelt sinds een paar weken weer wat meer beurs van onderen (vooral aan het einde van de dag). Misschien moeten we het vaker doen, dat het wat minder gevoelig wordt?!

Deel Deze Pagina