sex na bevalling....

Discussie in 'De lounge' gestart door NoellaV, 21 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoellaV

NoellaV Nieuw lid

27 sep 2006
    2
    0
    0
    Hoi, ik weet niet of ik deze vraag op de goede plek stel, maar het zit me behoorlijk dwars. Na de geboorte van mijn zoontje heb ik totaal geen belangstelling om intiem te zijn met mijn man. Dat is voor hem natuurlijk verschrikkelijk en ik snap niet waarom ik er totaal geen behoefte meer aan heb. Ik dacht dat het wel over zou gaan, maar intussen is mijn zoontje al 6 maanden en het verlangen naar mijn man toe is nog niet teruggekomen. Heeft iemand anders ook zo'n ervaring? En hoe komt dat nou? Is het op te lossen? Ik begin erdoor aan van alles en nog wat te twijfelen......

2. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    hoi ten eerste gefeliciteerd met je kleine....
    Ik heb er geen ervaring mee maar kan me voorstellen dat hoe langer het duurt hoe moeilijker het wordt.

Misschien ben je moe of bang dat het pijn doet na de bevalling.

Hoop voor jou en je mannetje dat jullie er snel uitkomen

Lydia

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Misschien kun je de belangstelling weer een beetje terugkrijgen als je het weer een paar keer doet. Zin of geen zin, even doen!

Dus eigenlijk elkaar weer opnieuw ontdekken.

Ik heb er geen ervaring mee hoe het is na de bevalling, maar op een andere manier.

Mijn vriend was lang bij de marine, en als hij dan na 4 maanden van een reis terug kwam was het eerst erg wennen voor mij. Hij niet, hij had wel zin natuurlijk, ;)
    Toen hebben we de eerste keer weer net zo rustig en fijn gedaan al was het de eerste keer.

Ook als je bang bent dat het pijn doet, moet je toch kijken of dat echt zo is.

succes

4. hardloper

hardloper Niet meer actief