Ik had 3 of 4 hechtingen, en deed het na 2 a 3 weken weer, kon ook niet langer wachten eigenlijk. Dat gevoel dat er iets drukt, zodra je gaat staan is idd erg vervelend. Maar na z'n 2,5 week is het helemaal weg (bij mij dan)
Dit heb ik ook lang gehad, met name rond de menstruatie weer. Dat wordt vanzelf minder (heb er nu eigenlijk geen last meer van)!
Benthe is nu bijna 2 mnd en afgelopen weekeinde was de eerste keer weer ,, het voelde even rot/gespannen en noem maar op maar dat komt wel weer goed
Benthe is nu bijna 2 mnd en afgelopen weekeinde was de eerste keer weer ,, het voelde even rot/gespannen en noem maar op maar dat komt wel weer goed
3 a 4 weken erna, ongeveer, ik vond het echt eng de eerste keer. Heel moeilijk uit te leggen, maar het idee dat er een kindje uit is gekomen en er dan weer iets in moet... heel vreemd vond ik het, was ook behoorlijk gespannen weer... leek wel of ik voor het eerst in me leven sex had...
nou heb toch de stoute schoenen aangetrokken met 4 week en ik voelde helemaal geen pijn. gelukkig is die stap ook weer gedaan. dank jullie wel voor jullie antwoorden. liefs rianne
hoi makey ik vloeide wel/niet. het was alleen nog een beetje bruine afscheiding wat ik had. ik heb in totaal 6 week inclusief mijn eerste menstruatie gevloeid. liefs rianne