Ik heb sinds vorige week woensdag buikkrampen, sinds vrijdag ben ik ook bloed gaan verliezen (rood bloed). Kleine beetjes en het wordt nu steeds meer, maar nog geen vruchtje gezien. Hoe lang kan dit duren?
Somige ontdekken helemaal geen vruchtje hoor ik zou sowieso na 2 weken contact opnemen met een gyn om te kijken of je schoon bent
Ik heb zowieso donderdag a.s. al een 2e echo staan, de 1e was afgelopen donderdag, toen klopte zelfs het hartje nog...
Dan zou ik daar gewoon op wachten Ook kan het heel wat anders zijn hoor meid Ik duim nog voor je ( hoop op een wonder). Laat je even weten hoe het donderdag is gegaan
hoi marjolein, dit is precies de vraag waar ik ook mee zit. ik heb di, woe, do en vanochtend positief getest. echter is het bruin verlies op vrij. 21 nov begonnen. afgelopen maandag is het meer rood geworden, en sinds vrij. verlies ik best veel bloed. weet dus niet waar ik mee af ben, is dit mk of is er straks een vruchtje met kloppend hartje te zien. ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat aflopen. ik moet di. weer testen en als die nog positief is krijg ik eind volgende week echo. weet wel dat dit wachten zenuwslopend is. reken nergens meer op, maar je leest toch veel dat het toch goed kan gaan. x lisa.
wil jullie niet bang maken maar dit klinkt bij mij niet zo positief. voor 2 weken terug woensdag kreeg ik een echo was toen 7wk en 3dgn 2dagen daarvoor had ik bruin bloedverlies en die woensdag iets meer. eenmaal bij de verloskundige zei ze dat het er niet goed uitzag. 's avonds had ik meer bloedverlies. en in het weekend helderrood met veel kramp soms zo erg dat ik niets eens kon lopen. al met al heeft het bij mij 2 wk geduurd. vandaag is het bloeden bij mij over. ben veel stolsels verloren maar de verloskundige zei tegen mij dat je met 7wk bijna het vruchtje niet kon zien (ikzelf dacht dat ik wel wat gezien had) ik weet het niet. als je ongerust bent moet je gelijk naar de verloskundige bellen heb ik ook gedaan. liefs andrea
Hee Lisa, Het kan ook de goede kant nog op gaan hoor! Niet te snel de moed verliezen. Ik heb bijna 4 weken lang net zoveel bloed verloren als bij een normale menstruatie. Ik heb er enorm veel stress van gehad, en uiteindelijk blijkt het een wat moeilijkere innesteling geweest te zijn, maar is alles goed gekomen. Succes en ik duim voor je!
Ik ben me er absoluut van bewust dat het fout zit, kindje leefde wel maar was erg klein en ik ging al naar de gyneacoloog ivm buikkrampen. Ik weet ook dat ik een miskraam aan het krijgen ben, want de combi pijn en bloed is nou niet erg hoopvol. Ik vroeg me alleen af hoe lang het nog kan duren voordat ik ook daadwerkelijk het vruchtje verlies. Want ik bloed wel, het loopt er niet uit of zo, maar voorlopig lijkt het net stroop.