sex om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gillian2009, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    wij hebben zowiezo al vaak sex. toch wel 5 keer in de week. als ik rond mijn ei zat dan deden we het bewust minder! hihihi zo kan het dus ook. wij hebben nooit last gehad van oh moeten we weer. nee bij ons is het altijd leuk. we zijn 7 jaar bijelkaar en ik hoop dat we het altijd zo leuk blijven vinden hahaha.
    succes met zwanger worden.

liefs

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ja snap wat je bedoelt. Lastige situate. Maar als t over een paar mnd niet is gelukt kan je altijd verder kijken. Misschien lukt t wel heel snel ;) Succes

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmmm,

Geen zin hebben in seks....Dit komt in mijn woordenboek niet voor! hihi!

Het is alleen ff plannen ivm werk van mijn vriend.....

Ik merk juist dat ik rond mijn ei geen zin heb (tenminste denk dat het rond mijn ei is, heb geen flauw idee of ik uberhaupt wel een ei heb...)

Zo zie je maar, het kan bij iedereen verschillen....

Het is wel belangrijk dat je het doet omdat het lekker en leuk is en niet omdat het moet....Lijkt me erg frustrerend, ook voor manlief, dan moet ie ineens echt presteren, dat zal vast averechts werken!

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Precies, ben net gestopt, dus we zien wel hoe het loopt.

Hopenlijk voor jouw is het deze ronde raak!

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dank je, hoop het ook :D

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Heb gemerkt dat ik sinds het stoppen met de pil (nu twee maanden) enorm veel zin in sex heb rond mijn ovulatie. Heb de laatste keer mijn man bijna letterlijk mee naar boven gesleurd... Toen ik nog aan de pil zat bedroevend sexleven...nu veel beter!

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hoi,

Spontane seks is denk ik leuker..
    Elke dag seks hebben heeft weinig zin heb ik gelezen omdat het sperma een tijdje een tocht moet maken door het vrouwenlichaam.

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Omdat ik gebruik maak van ovulatietesten verminderen we de druk van de hele maand lang om de dag klussen. Merk dat dat bij ons beter is, is toch minder leuk als het moet, en met ovu testen weet je dat je er 2 dagen even tegen aan moet en het dan weer spontaan kan gebeuren..
    Voelt wel lekker vindt ik. :)

9. MaNo

MaNo Actief lid

2 jan 2009
    193
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb ooit gehoord (van verloskundige tijdens programma babyboom) dat je het beste om de twee-drie dagen kunt seksen. Zo heeft het zaad ook de kans om weer optimaal te worden, als je iedere dag sekst dan gaat de kwaliteit van het zaad achteruit omdat het te snel bijgemaakt moet worden.
    Ik klus zelf ook zo om de 3-4 dagen, en dat is meestal ook wanneer ik er zin in heb. Het moet tenslotte spontaan blijven. Al wil ik rond de eisprong wel extra mijn best doen, je weet nooit of het lukt...

10. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Wij sexxen bijna iedere dag. Ik zou me ook niet kunnen voorstellen om het minder te doen. Ik ben er dol op. Vorige zwangerschap ben ik eind september gestopt met de pil. Ik heb nog een lichte bloeding gehad daarna was ik meteen zwanger. Helaas is die zwangerschap in een miskraam geëindigd.
    Ik blijf nooit langer liggen en al helemaal niet met mijn benen omhoog. Ik douche altijd na de sex en toch vorige keer zo snel zwanger geworden. Ik denk ook niet dat dat er iets mee heeft te maken. Het sperma is toch al in je lichaam.

11. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Voordat we zonder anticonceptie vreeën, deden we het ongeveer om de dag. Ik heb vaker zin dan mijn vriend, dus als het aan mij zou liggen, deden we het vaker. Maar om de dag is genoeg om baby's mee te kunnen maken.
    We zijn sinds dit weekend voor het eerst zonder anticonceptie gaan vrijen en ik moet heel eerlijk zeggen dat we dat allebei onwijs lekker vinden. Het idee dat we zwanger kunnen worden, maakt het extra fijn. Dus bij ons is het geen kwestie van moeten klussen, maar juist willen vrijen. Ik denk dat je er sowieso plezier in moet blijven houden.

12. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ben al jaren van de pil af, maar deden het altijd met condooms. Zonder is wel heel fijn, en een stuk spontaner dan met!

Zeker nu we hebben besloten dat er nog een babietje bij kan, is het extra spannend. Het lijkt mij helemaal niets om te moeten 'klussen', en met mijn knieën in mijn nek te moeten blijven liggen daarna, zo gaat toch de lol eraf?

Inderdaad, wat Krokodieltje zegt!

Kleed me ook graag mooi aan voor de man... Je moet ook een beetje bijzonder voor elkaar blijven, vind ik. Dus niet klussen, maar de liefde bedrijven. Ofzo.

Deel Deze Pagina