hallo, heb ook al andere topics maar kreeg geen antwoord op ik ben 4 januari voor het laatst ongie geweest dus had het twee weken geleden weer moten worden maar ben wel eens onreglmatig dus kan ook een beetje verschoven zijn nu heb ik wel een test gedaan en die was negatief ... heb vorige week wel ongie krampen gehad soort van.. maar niks geworden nu heb ik al 4 dagen bij het afvegen bruin bloed helemaal geen helder rood het lijkt wel oud bloed .. wat kan dit zijn ben nook niet misselijk maar kan zijn dus dat ik iets later hcg aanmaak omdat test ook nega blijft ben wel moe maar verder geen kjlachten
Hallo Anna, Heb je normaal gesproken een regelmatig cyclus? Loop je bij een gyn of ha? Ik zou zeggen ga eens naar de huisarts. Misschien kan je bloed laten prikken en kunnen ze misschien vertellen of dat je zwanger bent. Succes ermee!
@marsim in dr stukje verteld ze dat dr cyclus onregelmatig is... Hoe erg varrieert je cyclus? Scheelt t steeds heel veel dagen? Anders zou het kunnen zijn dat je ongi er nog aan komt. Als je je zorgen maakt zou ik de ha bellen
ik maak me niet erg zorgen maar wil zo graag weten of ik zwanger ben.. dacht misschien aan innestelingsbloed nog.. maar ik heb dat bruinverlies al 4 dagen en zet niet door meestal ben ik maar 4 dagen ongie dus als mn ongie nu nog moet komen . maar ja wat niet kan..
somige mensen testen met een thuis test heel laat negatief ik zou als je aan t eind van de week niet ongi bent even naar de HA gaan voor bloedprikken op hcg
Als je 2 weken terug ongi had moeten worden dan kan het geen innestelingsbloeding zijn. En een innestelingsbloeding duurt ook geen 4 dagen volgens mij, ook niet als het maar een beetje is. Denk dat het helaas toch afwachten is...zou over een week nog ns testen. Succes