Ik ben 7 oktober 2011 gestopt met de pil. Ik heb mijn stonden gehad op: 10-10-2011 10-11-2011 08-12-2011 19-01-2012 18-02-2012 En daarna bleef de menstruatie ineens weg.. Ik moest destijds stoppen met de pil omdat ik vele bijverschijnselen kreeg die in de bijsluiter zaten.. Dat was erg vervelend. En na het stoppen met de pil voelde ik mij zoveel malen beter. Begin 2012 kreeg ik wel ontpil klachten maar die duurden niet zolang. 14 mei ben ik bij t ziekenhuis geweest omdat ik even een checkup had en daar zag alles daar beneden er goed en gezond uit.. Niet zwanger etc. (omdat ik ineens niet meer ongesteld werd en me niet zo lekker voelde keken ze van alles na) 23 Mei een paar drupjes bloed gehad en ook 24 mei een drupje.. Vervolgens begon op 30 mei mijn borsten pijn te doen.. Tot op de dag van vandaag.. enorme last steeds.. zeurende pijn steekjes.. Bij mijn tepel en vaak aan de zijkanten veel. Vanaf 8 juni begon ik soms vlagen van misselijkheid te krijgen.. dat houd ook nog steeds aan.. Ik dacht dat ik zwanger was misschien.. ondanks geen cyclus ineens te hebben.. Maar op 10 juni getest. En niets! Negatief.. Ik ben ook sinds een week humeurig.. En heb een trekkerig/zeurderig gevoel in mn onderbuik. (aantal dagen) Ik weet dus niet hoe of wat nu.. Zou ik misschien wat anders kunnen hebben? Ik voel dat er iets anders aan me is.. En de pijn in mijn borsten heb ik nooit zo.. Bij mijn andere 2 zwangerschappen waren de klachten bij beide heel verschillend. Een derde is welkom... We hadden net besloten nog even te wachten omdat ik zo raar bezig ben met mijn cyclus en gezondheid. We wilden het anders aankomend jaar aan zien of het zou kunnen.. Maar hij/zij zou iig welkom zijn.. Alleen.. weet ik dus niet of ik het ben.. Ik voel me vreselijk belabberd steeds en steeds zoveel pijn aan me borsten.. Wil toch wel weten waarom ik dat heb..
Ik vind het zelf ook vreemd.. Ik wil nog 1 keer een test doen. En als die ook negatief zegt dan wil ik een nieuwe afspraak maken bij de huisarts. Anders weet ik het ook niet meer.. Ik krijg een nieuwe huisarts. Mijn andere is nogal iemand die alles altijd op de voornaamste dingen gooit.. Zij zei dat t nog aan ontpillen kon liggen toen ik na gewoon een cyclus te hebben niet meer ineens ongesteld werd. Dat het daar nog van kwam maar.. wat ik nu heb na zoveel tijd lijkt me niet echt ontpillen.. En zolang was ik niet aan de pil ( nog geen jaar) Zoals ik me voel lijkt steeds alsof ik zwanger ben maar.. Dan zou ik toch wel positief testen ofzo. Tenzij ik te kort zwanger ben.