Ik heb net mijn ovulatie testen binnen die ik via internet heb besteld. Dit is de eerste keer dat ik ze ga gebruiken. Na in augustus gecurateerd te zijn is het ons niet gelukt om weer zwanger te worden. Omdat ik het zo zo zo graag wil, dacht ik misschien helpen die testen wel. Nu is mijn vraag aan jullie: Wie is er snel zwanger geworden na gebruik van die testen? Ik hoop op jullie reacties. Alvast bedankt. wendy[/b]
je kansen worden niet groter om zwanger te worden als je een ovutest gebruikt..alleen het is handig om het te gebruiken als je niet weet wanneer je je eisprong hebt. Als je een positest hebt weet je dus dat je dan aan de klus moet. ik was na 2 maand zwanger na met een ovutest..maar ook na 2 maand zwanger zonder ovutest.... Succes!
hoi wendy, Ik was na gebruik van de ovulatietesten in 1 x zwanger. Helaas eindigde dit wel in een mk. maar ik ga ze zeker weer gerbuiken. succes gr. aline
Ik heb ze ook gebruikt. Mijn cyclus was zo onregelmatig en onvoorspelbaar dat ik gewoon benieuwd was of ik überhaupt wel een eisprong zou hebben. Ik had ze dus gekocht om m'n eigen cyclus wat beter te leren kennen. De eerste maand dat ik ze gebruikte had ik op dag 26 een heel licht streepje. Volgens de beschrijving was dat niet voldoende voor een LH-piek. Op dag 42 heb ik eens een zwangerschapstest gedaan en die was positief! Ik ben dus meteen de eerste keer dat ik ze gebruikte zwanger geraakt, maar dit kwam niet door de testen. Overigens klopte dat hele lichte streepje achteraf waarschijnlijk wel met de verwekkingsdatum.
ik gebruik nu 4 maanden een ovulatie test de eerste keer had ik een positieve test maar de 3 keer daarna niet (cb digitaal met persona sticks)ik denk dat ik elke keer mijn piek gemist heb dus ik ben nu ook maar aan het temperaturen, maar dus nog niet zwanger ik heb wel 4 dagen kramp in mijn buik elke maand wat denk ik duid op een eisprong
Alvast bedankt voor jullie reacties. Ik ben benieuwd of mijn eisprong ook inderdaad 14 dagen voor mijn menstruatie is. Dat is natuurlijk een globaal gemiddelde, maar stel dat mijn eisprong later is dan zijn wij dus niet precies op de goede tijd aan het klussen. Ik hoop dat ik over een paar weken jullie kan melden dat ik zwanger ben. En als dat zo is dan denk ik toch dat die ovu-strips wel geholpen hebben. In ieder geval met het bepalen van de serieuze klus periode hahaha. Groetjessssssssss
Ik was de 2e ronde met ovu testen zwanger.. Vind ze heel makkelijk in gebruik, je weet presies wanneer je eisprong is.. bij mij heeft het goed gewerkt..
Ondanks dat ik een keurige cyclus heb van 30 dagen wil ik deze maand toch ook eens kijken of mijn eisprong ook echt komt op de dag die de calculator aangeeft en heb ik dus de ovu-testen gekocht, Deze kwamen vandaag binnen. Vanaf dag 12 begin ik te testen. Ben dus ook heel benieuwd
Of ik snel zwanger ermee ben kan ik je niet vertellen, deze maand voor het eerst met ovu testen getest, maar helaas niet zwanger, kan je wel vertellen dat het super handig is, je weet een hoop meer over je cyclus en het geeft je zekerheid, ik ga ze deze maand zeker weer gebruiken!
voor de dames die ovulatietesten gebruiken, komt dit ook overeen met het "voelen" van je eisprong? Ik voel deze namelijk zelf duidelijk maar heb begrepen dat je het beste, 2 dagen voor de eisprong kunt vrijen en dat is voor mij een beetje gissen.
Hoi, Ik heb ze met al mijn zwangerschappen gebruikt omdat mijn cyclus onregelmatig was. Niet zozeer de lengte, maar juist de eisprong versprong steeds! Maar als ik de ovulatietest ging gebruiken was ik altijd binnen 2 maanden zwanger! Succes! Groetjes Jessica
Dit is misschien wel een goede tip voor mij, dank je! Ik heb namelijk ook een onregelmatige cyclus (tussen de 31 en 33 dagen) en mijn eisprong wisselt dus ook steeds maar voel hem wel.