Wat zou je willen....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jacq84, 28 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    dat je anders gedaan had in je zwangerschap?

Ik denk dat iedereen dit wel heeft en we kunnen alle kanten op.
    Denk aan gipsbuiken / photoshoots / bepaald eten drinken / misschien wel drank of drugs gebruik en roken.

Had jij het gevoel dat je iets vergeten was in je zwangerschap.
    Wat had je graag willen doen en is totaal langs je heen geschoten maar kwam pas in je op na de bavalling?

Wat had je anders willen doen en wat juist niet?

Ik heb eigenlijk niet iets wat ik vergeten ben ofzo.
    Ik had wel graag iets meer willen genieten van mijn eerste zwangerschap.
    Ben nu 36 weken zwanger en nu pas is alles eigenlijk af.
    Dus heb nog een weekje of 4 om te genieten , zo jammer!

Brand lossss :D

2. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb bij de eerste zwangerschap echt veeeeeeel te veel gesnoept. Dat is eigenlijk het enige dat ik zou willen veranderen. Heb van allebei mijn zwangerschappen genoten :)

3. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Nee, heb zelf ook niets wat ik anders zou doen in een tweede zwangerschap. Ik heb er intens van genoten.

Wel zijn er een paar dingen die ik achteraf anders had gedaan toen ze net was geboren....

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

heb ook niks wat ik zou willen veranderen....

Altijf veel foto`s gemaakt van mijn buik...daar ben ik erg blij om. is leuk om naar terug te kijken nu

5. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Ik ben net zwanger dus ik heb nog een hele weg te gaan!! :D maar ik ga er zeker van genieten en veel foto's maken en ik wil waarschijnlijk ook nog zo een bellypainting doen

6. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Bij me eerste zwangerschap vergeten de 20 weken echo dvd te maken :(
    Die hebben we nu wel maar toch vind ik dit zoooo zonde!

En dat ik wat meer tijd ervoor nam om buikfoto's te maken want dat doe ik zelf niet, sta er gewoon niet bij stil. Bij de andere zwangerschap ook niet gedaan

7. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Bij een volgende zwangerschap geen verbouwing in huis.

Mis zo de energie nu, en kan niet beginnen aan de kamer van mijn dochter terwijl ik alweer 33 wk ben.
    Zal wel af zijn voor die tijd, en zo niet, de kleine komt toch eerst in de wieg, dus dan kan dochter in de babykamer blijven, haha.

Verder zou ik niets anders doen eigenlijk.

8. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    bij de eerste geen buikfotos gemaakt. zou dat deze keer elke maand doen maar heb er weer geen genomen.
    zo jammer
    wilde deze keer ook een zwangerschap shoot maar dat is er niet van gekomen.

9. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Ik heb bij de eerste iedere week een buikfoto gemaakt om de groei bij te houden, maar niet veel foto's waar ik helemaal op sta. En ik wilde graag een fotoshoot doen, maar dat is er niet meer van gekomen en daar heb ik nog altijd spijt van.

Dat heb ik dus deze keer wel gedaan :)

Verder niks wat ik anders zou doen. Ondanks veel kwaaltjes bij beide zwangerschappen heb ik er toch altijd van genoten (en geniet nog ff verder tot de kleine man dr is ;) )

10. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    Bij onze oudste zoon gipsbuik gemaakt, bij dochter buikshoot en deze keer gaan we voor de newborn Shoot! Wil deze keer ook gaan dragen, ga spijt krijgen als ik het niet ga proberen. Verder wil ik jongste graag zelfbij de bevalling op mijn buik leggen als hij wordt geboren.

Verder zijn er geen dingen die ik anders zou willen :)

11. Dropje1986

5 aug 2013
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het heel leuk vinden om dit keer een baby shower te krijgen.. Maar ja dat heb je zelf niet in de hand he hihi.. Bij de eerste niet gehad dus nu afeachten..
    Ik heb veel fotos gemaakt de eerste keer en nu iets minder, ga wel zeker de studio in voor buikfotos, maar ik ben zelf fotograaf dus dat komt wel goed..

12. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Bij mijn eerste zwangerschap veel te veel gegeten (26 kilo aangekomen) en veeeeeel te weinig foto's gemaakt... 1 buik foto om precies te zijn :(

Nu vallen de kilo's mee en heb ik al ontzettend veel foto's van m'n buik.

(Voel me wel een beetje schuldig richting mijn dochter van 10 jr, maar van haar zwangerschap heb ik meer kunnen genieten.. Zo is er altijd wat denk ik dan maar :) )

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.042
    15.636
    113
    Nabij Utrecht
    Ik wou dat ik van mijn allereerste zwangerschap foto's van mijn groeiende buik had gemaakt.
    Ik heb maar 1 buikfoto (naast de slanke buik van me zusje)......

Tja.. wie kon weten dat het fout zou gaan met 36 weken en foto's van mijn buik het enige tastbare bezit zou gaan worden.

14. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik had graag de bevallingen gefilmd. Echt spijt dat ik dat niet heb gedaan :(

15. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Ik zou geen combinatietest meer laten doen, daar heb ik echt de rest van de zwangerschap spijt van gehad. En daarna trouwens ook nog wel.

Verder zou ik niet echt iets anders doen.

16. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    daar ben ik dan wel benieuwd naar.... wat dan?

17. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik wilde eigenlijk elke maand een foto van m'n groeiende buik maken en dan de laatste met de baby voor de lege buik zegmaar en daar een leuke collage van maken. Ik ben op 1 okt uitgerekend, dus ik dacht nog: goed te onthouden, steeds op de 1e vd maand even een foto maken! Maar ik heb het niet gedaan... stom!

Dit keer wel een gipsbuik trouwens! :)

18. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik had graag een zwangerschapsdagboek bij willen houden. maar ik was de 1e 13 weken zo beroerd dat het er bij ingeschoten is, en daarna vond ik het te laat.

ik wil nu nog graag een foto van ons samen maken, waarbij mijn vriend mijn bujik vasthoudt. maar hij heeft nu een blauw oog...niet heel charmant :D. hopen dat ze nog even blijft zitten totdat dat oog over is haha!

19. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Veel meer fotos nemen van mijn zwangere buik. Ik heb er maar een paar, gewoon waar ik gekleed op sta. Zou de volgende keer naar een fotograaf gaan.

20. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Geen nieuw huis kopen (en daarna verbouwen) met 21 weken.. alles wat echt nodig was, was op tijd af hoor, maar het heeft me aardig wat stress en bekkenklachten opgeleverd..

Deel Deze Pagina