Verkeerd is 't niet. En 9 maanden zonder:O? Ik denk niet dat ik dat vol zou houden, maar misschien een beetje lastig en vervelend in de laatste maanden. Maar als je je er toch gewoon lekker bij voelt en je hebt er zin in, waarom niet?
Heej swiggy... Ik zou denk ik ook niet 9 maanden zonder kunnen (wordt al gek, na 3 dagen) maarrreee ik zou het ook wel een beetje leguber vinden, kan ie alvast naar zn papa zwaaien.... brrrr hihi schuif ns op....ik ben dr ook nog
Van mijn leven niet dat ik 9 maanden geen seks heb..... commentaar van mijn vriend Haha, ik heb het mijn vriend net voorgelegd en die werd een beetje stil aan de andere kant van de telefoon. Hij zal wel denken, waar haalt dat kind soms van die vreemde ideeen weg, nou hier dus... Als ik zwanger zal zijn gaat het fijn door, hoor. Ook overal lees je dat het juist goed moet zijn om seksueel actief te blijven. Dus op medische redenen blijf ik dan actief
Hebben ook gewoon sex. Soms beetje gevoeliger maar echt niet minder lekker. Mijn vriend vroeg zich eerst nog wel af of hij de baby tijdens de sex niet raakte... maar hij maakt zich nu geen zorgen meer omdat hij weet dat het niet mogelijk is
nou geloof me, als je je net zo voelt als ik dan hou je het niet vol om 9 maanden niks te doen de eerste 8 tot 10 weken was het niet prettig vanwege krampen enzo, maar daarna! pfiew ben niet te stoppen. hahaha voor mij een Dikke JA. maar dat is bij iedereen heel erg afhankelijk van hoe je je voelt, en vergeet je man daarbij niet. Mijn vriend vond het heel moeilijk in het begin, dan mocht ik wel willen maar hij wilde niet, was bang om schade aan te richten enzo
NOu sinds dat mijn vriend weet dat ik zwanger ben is ie niet van me af te slaan, hij wil me nu nog meer haha (ik klaag niet!) het is wel wat gevoelig met je krampjes enzo maar het kan echt geen kwaad dus waarom niet...misschien dat hij er een beetje moeite mee krijgt als je mijn buikje begint te zien ofzo maar tot nu toe heeft het nieuws alleen al hormonen bij HEM op gang gebracht haha
hihi, is een beetje het beeld van de man, alsof ze een lantaarnpaal daar hebben zitten... moeten flink zwoegen om er bij te komen.... komt er en babietje uit met een bultje op zijn hoofd van papa's gebeuk! eerst maar eens zwanger worden, maar ik zou wel doorgaan daarna, als ik mijn man zou zeggen dat ie straks 9 maanden niet kan, weet ik niet of ie nu nog zo graag een ukkie wil hihi
Ik ben nu nog niet zwanger. Ik kijk gewoon hoe ik me voel als ik wel zwanger ben en dan neem ik aan dat we wel gewoon seks zullen hebben.
Dit stukje heb ik uit een tijdschrift, misschien wel fijn om te lezen. http://img142.imageshack.us/my.php?imag ... 059ji8.jpg Liefs Jinky
haha ik heb het stukje net gelezen en daarna voorgelezen aan mijn mannetje hij keek met een brede grijns en zei ow dus we doen het goed wel interessant trouwens vooral de allerlaatste zin. en zelfs de baby vindt het fijn! wordt het dan in slaap gewiegd ofzo.
o nee, echt niet! Vind het echt vreselijk! Dan zit ie er net in en gaat die kleine lopen schoppen... Nee ik wacht wel een paar maandjes, kan ik tenminste weer rustig mn gang gaan! Wij houden het op hand en span diensten!
jAAAAAAA! bij alle drie de zwangerschappen. Alleen de eerste drie maanden niet, veel te moe, maar daarna zeker wel. Zou niet weten waarom niet
Ik weet dus pas net dat ik zwanger ben, maar sindsdien durven we allebei niet meer Mede omdat dit gewoon zo'n wonder is, willen we geen enkel risico nemen. Hopelijk gaat die angst over een paar weekjes weg... Hand en spandiensten zijn natuurlijk wel altijd mogelijk