haha wat een vergelijk,,,,net als vaccineren. Nou mijn vriend vaccineert me genoeg hoor, dus dat zit wel goed
Wij hebben ook gewoon sex, 9 maanden zonder lijkt me echt helemaal niks Ik heb bij Danique verder ook weinig last gehad van mijn buik of zo, de laatste weken hebben we echt heel veel gesext en het werkte ze was 12 dagen te vroeg
Je leest ook weleens dat de partner sex tijdens de zwangerschap niet ziet zitten. Inderdaad bang dat het kwaad kan voor de baby maar vaak ook omdat ze hun partner tijdelijk niet meer sexueel aantrekkelijk vinden met die dikke buik, dat lijkt me erg.
Ik zou wel elke dag kunnen en willen en ik kom ook zeker geregeld klaar. Alleen.. niet met behulp van mijn man. Die is daar redelijk duidelijk in en hoeft me even niet hahaha... Hij vind me nou niet echt aantrekkelijk zeg maar!
Nou, en bedankt dan Nou ja, hij is iig eerlijk En handen doen het ook goed toch... Ik hoop toch dat wij het nog gaan aandurven, want 8 mnd niet meer lijkt me ook niks....
Hier ook een partner die niet meer wil. Hij vindt me zeker wel aantrekkelijk en knuffelt meer dan voor ik zwanger was. Maar het idee van sex terwijl zijn kleine dochtertje daar vlakbij is, dat is voor hem even een brug te ver. Jammer maar helaas.
wij hebben gewoon gevreeen tijdens mijn zwangerschap! Moet zeggen dat ik als ik kwam wel krampjes had.en een paar keer bloed na het sexen(goed doorbloede baarmoeder ofzo)(mijn vriend houd het op een grote p*nis haha mannen.............) dus ik stem zeker op ja! liefs
Het lijkt me verschrikkelijk moeilijk als mijn partner me niet meer aantrekkelijk zou vinden. Dat zou voor mij zelfs een reden van scheiden zijn. Ben blij dat ik niet voor dat probleem sta en wens anderen daar sterkte mee. Seks is bij ons ietsjes minder dan anders want ik ben vaak heel erg moe. Nog wel wekelijks , maar ik baal er van dat ik soms te moe ben terwijl ik wel graag wil. hopelijk neemt de vermoeidheid snel af.
ja hoor mijn vriend ook hoor! whahahaha ik moet dan ook altijd zo vreselijk hard lachen! Niet omdat zijn piemaltje niet groot genoeg is maar om dan die eigendunk! En hij kijkt er dan ook zo vreselijk zelf ingenomen bij whahaha! Erg leuk! Is gelukkig allemaal geouwehoer! Liefs Swiggy
Ben ook gewoon voor, vind dat het zelfs een andere dimensie krijgt, hij is veel attenter, zachter en romantischer en zoals iedereen weet: verandering van spijs......
ik ga gewoon lekker door met sexen zolang het nog gaat. als me buik in de weg gaat zitten verzin ik er wel iets op, pff moet er niet aan denken 9 maanden zonder sex.
Mijn man vond me juist super aantrekkelijk toen ik zwanger was! hij kickte nog meer op mijn buik dan ik hihi
Ik ga voor antwoord A dat is ja, toch? Had er zelfs nog meer zin in dan normaal! Ventje blij, die vond het gelukkig niet eng of zo.
Het is ook maar net in welke mate je daar een probleem van maakt. Voordat ik zwanger werd, deden we het ook maar 1 of 2 keer per maand. En zeker nu kan ik me zeker voorstellen dat ie me niet aantrekkelijk vind.. ik vind mezelf namelijk ook niet aantrekkelijk. Boeren, ruften, krabben, snurkende, dikke moeke ben ik nu. Wat is daar nu aantrekkelijk aan? Ik zou er ook niet warm van lopen hoor! Maar ik weet wel dat ie van me houdt! Scheiden zou niet eens in me opkomen.
whHHWHA Gups, heerlijk! nou hier is de sex ook ver te zoeken, mijn man "wil" niet... of durft niet net hoe je het noemen wilt. of het nou durven of willen is.. wat maakt het verschil?
Hier een dikke vette JA! Mijn hubbie vond het in het begin wel een beetje vreemd, maar tis zo lekkerrrr... Het lijkt soms wel alsof we er nu nog meer van genieten dan voordat we zwanger waren, haha. Tis eigenlijk nog intiemer (en bovendien voelt het toch ook echt wel anders, lekkerder!) En inderdaad, de kleine merkt er niets van hoor, die wordt alleen maar heerlijk in slaap gewiegd
Echt wel een dikke JA. Ga niet negen maanden zonder sex doorbrengen. Ik wil ook veel meer en vaker als ik zwanger ben. Maar dames die geen sex meer hebben, zijn jullie niet bang dat manlief het buiten de deur gaat zoeken? Ik denk zelfs dat ik het zal doen als manlief 9 maanden geen sex met me wil.
hmm zie nou niet zitten waarom hij het dan buiten de deur zou moeten gaan zoeken?! Enne mijn beeb wordt niet in slaap gewiegd hoor.. Marjelleke, gaat juist heel actief schoppen.
nee hoor, want in onze relatie is dat ook helemaal niet zo belangrijk.. enne. Hij is degene die niet wil, niet andersom (in ons geval dan) Als een man zich in de 9 mnd niet eens kan beheersen en wat handarbeid kan leveren, dan mag hij van mij ook wel gaan hoor. Als dat zo makkelijk gaat, zit de liefde ook niet echt diep!
Daar heb je helemaal gelijk in, niet elke relatie heeft een focus op sex. Uiteraard meot hij maar even een paar maanden zichzelf kunnen redden zonder op zoek te gaan naar wat minder bolle dames. Tis tenslotte net zo goed zijn keuze dat je nu wat dikker bent. Ik heb mijn vriend nog geen dag horen klagen omdat ik nu minder wil dan eerst ( moet hij uiteraard ook niet proberen ) en toch zou ik me wel zorgen maken als het zo weinig is. Bij ons is het ( nog , we zijn pas 3,5 jaar samen) een belangrijk onderdeel in onze relatie.