nou in mijn relatie is sex ook wel belangrijk, maar mijn vriend zegt dat hij mij wel wil 'verwennen' (het bekende tong en hand werk) en andersom natuurlijk ook, maar gewoon niet n**ken. Hij vind het geen fijn idee en ik ook niet. Dus ik zou niet weten waarom hij mij zou verlaten of bedriegen om zijn sex buiten de deur te gaan zoeken. En dan erbij, als je relatie alleen op de sex is gebaseerd heb je geeeeeeeeeen goede relatie. En als een man het lef heeft om je te bedriegen terwijl jij zwanger bent van ZIJN baby .... nou dan is de liefde ver heen ! volgens mij .... Ik weet zeker voor mij, als mijn buik echt begint te groeien (mocht ik ooit zwanger zijn) dan is het afgelopen met het bonken. Maar de rest ... is een ander verhaal. Liefs Swiggy
Als meneer Papa het niet 9 maanden zonder sex kan stellen en het dan dus buiten de deur gaat zoeken, zit er wel iets heel goed mis. Ik zou er ook niet bang voor zijn. Ik denk dat als ik er geen last van heb, tijdens zwangerschap wel gewoon gemeenschap zou willen. En zo niet, moeten we elkaars behoeften op een andere manier bevredigen, en dat geeft ook niet. Mijn mannetje vindt dikke vrouwen niet mooi, maar hij zegt dat het anders is als een vrouw zwanger is, dat ze dan wél mooi is.
wij hebben nog niet met deze keus te maken gehad helaas, maar ik denk dat het bij ons gewoon doorgaat. mss wat minder omdat je wat vaker moe bent, maar 9 maanden zonder?!?!?!? kan dat dan?!? manlief zal het echt niet buiten de deur zoeken als hij wel zonder moet, er zijn nog zoveel andere geneugten. gewoon doen waar je zin in hebt en heb je geen zin? dan ook vooral niet doen. doe waar jíj je leker bij voelt, je kindje is dan ook op z'n best en als je wel zin hebt, die kleine heeft er echt geen last van en zal je over 15 jaar niet opeens sappige verhalen aan de keukentafel gaan vertellen hoor
Dat moet ie dan maar doen, als ie dat nodig vind mag ie meteen wegblijven, een man met zo weinig inhoud zou ik niet hoeven. GELUKKIG vind mijn mannetje me helemaal geweldig en nog alleen maar mooier worden sinds ik zwanger ben (kan natuurlijk veranderen als ik dikker word haha) maar tot nu toe gaan we gewoon lekker door we in wat standjes waar ik minder moe word (omdat ik snel moe ben) Ik vind het nog intiemer als eerst eigenlijk we delen nu zoveel meer, het is geen sex het is echt de liefde bedrijven geworden (haha klinkt lekker cliche) maar het is een heerlijk gevoel maar goed we HOEVEN niet perse dat is juist het lekkere ALLES mag niets MOET. Ik vraag me trouwens altijd af NA de bevalling zie ik dat veel vrouwen snel weer sex hebben, ik vraag me altijd of of dat het idee van de man is of van de vrouw, mij lijkt het meer van de man afkomen of de onzekerheid van de vrouw (niet je mag kunnen plezieren e.d.) ik vind juist het gevoel dat alles mag en niets moet heerlijk en zo vanzelfsprekend.
Ik zou het niet durven zeggen wat ik zou willen... denk niet dat ik er veel moeite mee zou hebben om het wel te doen... hier is sex ook een erg belangrijk deel van de relatie maar we hebben het ook zonder gekunt toen manlief voor een half jaar in Afghanistan zat dus moeten die paar maandjes extra ook wel kunnen als ik of hij het niet zou willen tijdens de zwangerschap
Na de bevalling had ik juist weer heel snel zin (Ryan was 4 weken oud), maar ik vloeide ook niet meer en voelde me eigen super! Hij had natuurlijk ook weer zin, maar het was dat ik weer wilde, anders hadden we gewoon gewacht.
Als ik me gewoon goed zou voelen, zou ik het zeker doen hoor, pff 9 mnd zonder sex..... Ik heb wel eens een half jaar geen sex gehad, toen mannetje weg was voor zn werk, maar dat is best moeilijk!
9 maanden zonder sex lijkt me echt vreselijk...en voor mn mannetje ook...niet dat ie t ergens anders zou zoeken. In de eerste weken was ik erg moe en deden we t niet vaak...maar nu energie weer terug is hebben we de schade ruim ingehaald hoor....heerlijk!
bij ons was er twijfel de eerste keer, maar we hebben het toch gedaan. En sindsdien elke dag weer , Natuurlijk zijn bepaalde standjes minder prettig, maar er zijn er zo veel die je kunt uitproberen. Ik zou het echt laag gevallen vinden als een man zijn zwangere vriendin / vrouw moest bedriegen enkel voor sex. Waar gaat de wereld dan naartoe. Praat met elkaar en kom er voor uit dat je dingen niet prettig vind en omgedraaid natuurlijk ook. Groetjes
Nou even de andere kant: ik heb ooit eens twee verschillende mannen leren kennen die serieus op zoek waren naar een sexpartner, omdat hun vrouw geen sex wou tijdens de zwangerschap. Nou vraag ik je toch zeg! Na de bevalling zijn trouwens beide huwelijken op de klippen gelopen omdat vrouwlief erachter was gekomen, ook leuk, sta je dan als vrouw zijnde met je pasgeboren kind en een man die vreemd gaat tijdens je zwangerschap. Maar goed, ik wil niks goed praten maar ik kan me ook wel voorstellen dat een man geen negen maanden zonder sex kan, als ik het al niet kan, dan een man helemaal niet! Wij hebben trouwens sex omdat het lekker is, baby of geen baby in de buik! hihi
Dat iemand geen 9 maanden zonder sex kan/wil, kan ik me goed voorstellen. Maar als je partner om wat voor reden niet wil/kan, dan heb je toch andere alternatieven dan vreemd gaan? Uiteindelijk heb je in ieder geval zelf nog 2 handjes. En je partner ook. Dan kom je toch nog heel ver lijkt mij.