Nog steeds zo weinig eetlust

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Birgitte, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Tijdens mijn zwangerschap heb ik weinig tot geen eetlust gehad. Ook ben ik bijna mijn hele zwangerschap misselijk geweest. Ik had me erg verheugd op deze periode waarin ik weer alles mag eten maar dat valt helaas tegen. Ik ben nu ruim 2 weken geleden bevallen en heb nog steeds geen eetlust. Vooral in avondeten heb ik geen trek. Hoe lang duurt het voordat mijn eetlust terug is? Normaal ben ik een ontzettende lekkerbek. Maar doordat ik slecht eet heb ik ook het idee dat mijn herstel langzamer gaat.
    Groetjes,
    Birgitte

2. mroos

mroos Niet meer actief

Ik denk dat je jezelf nu moet dwingen om weer te eten, sowieso 3 stevige, gezonde maaltijden. Hoe minder je eet, hoe minder je trek hebt in eten en hoe meer je eet, hoe meer trek je krijgt.

Haal wat in huis wat je normaal lekker vindt maar nu niet echt behoefte aan hebt(chocola oid) en neem je zelf voor om het op te eten. Waarschijnlijk zal het je wel smaken ook.

Ik weet niet of je bv geeft? Maar als je dan niet goed eet kan je je echt slap en lusteloos blijven voelen ja.

Succes!

3. Iefie

Iefie Niet meer actief

Hmm bij mij is het andersom..ben nog steeds een vreetzak, terwijl ik dat voor m'n zwangerschap helemaal niet was :D Probeer het te beperken, maar denk dat het bij het ontzwangeren hoort. Als je borstvoeding geeft heb je wel meer nodig, dus als dat in jou geval zo is kun je supplementen overwegen zodat je wel alles binnenkrijgt. Wel vervelend hoor, maar de dag komt dat je weer lekker kunt snaaien ;)

Deel Deze Pagina