Prikpil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Belly82, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belly82

Belly82 Actief lid

28 feb 2008
    153
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb in 2004 de prikpil gekregen.. op aanraden van de dokter..Het beviel totaal niet en na 1x ben ik er mee gestopt.. Maar daarna heeft het anderhalf jaar geduurt voordat ik weer ongesteld werd en nu heb ik het gevoel dat dat nooit meer normaal zoals eerst geworden is, toen ik gewoon aan de diane pil was.. Ik ben nu nog maar anderhalve dag ongesteld en eerst een dag of vijf.. Zijn er meer meiden met hetzelfde probleem? of andere problemen van de Prikpil?

2. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ik heb alleen ervaring met de pil, maar voordat ik ermee begon was ik ook veel heftiger en langer ongesteld dan nu. Ik ben nu 8 maanden van de pil af en ben ook steeds maar een paar dagen ongesteld. Terwijl ik met de pil begon omdat ik een hele week heel erg ongesteld was!
    Je lichaam verandert steeds, en elke keer als er iets hormonaals gebeurt (zwanger geweest, andere anticonceptie bijv) kan je lichaam zich aanpassen. Dat is niet erg ofzo.
    Succes!

3. Belly82

Belly82 Actief lid

28 feb 2008
    153
    0
    0
    Utrecht
    OK... :) Ik ben nu vanaf augustus gestopt met de diane.. Maar ben wel heel regelmatig ongesteld maar heel kort.. Dacht misschien dat dat de oorzaak was dat ik nog steeds niet zwanger ben.. :(

4. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    ik heb hele nare evaringen met de prikpil, ik begon ongeveer 3 jaar geleden aan de prikpil. ik vondt het wel lekker om niet ongesteld te worden maar dacht niet naar over de nadelen van de prikpil die ik nu heel duidelijk merk en heb soms van die momenten ben ik nog wel vruchtbaar? ik ben nu weer aan micronon 30 gegaan en als het goed is moet ik woensdag ongi worden.

ik voel dat me hele lichaam in de war is geraakt door die stomme prikpil ik vindt hem maar 10x niks ojah de prikpil die ik toe gedient kreeg is van de markt afgehaald dus zo zie je maar weer he .

ik heb er hele erge spijt van dat ik ooit met me stomme kop aan die pil ben begonnen en ik raad het ook sterk af of je kinderen wil of niet je hele lichaam raakt er door de war van

xxx

5. Belly82

Belly82 Actief lid

28 feb 2008
    153
    0
    0
    Utrecht
    Ja ik heb hem maar 1x genomen.. maar heb idd echt spijt.. het is 3.5 jaar terug na een abortus (door omstandigheden moest ik daarvoor kiezen)..Ben daarna ook nog bij de gynecoloog geweest, om alles weer op gang te helpen en daarna is het wel regelmatig terug gekomen.. maar ik ben gewoon bang dat er toch iets mis is.. Ben deze week ook nog even bij de Huisarts geweest, maar die zegt dat als je heel regelmatig ongesteld bent er eigenlijk niet veel mis kan zijn en gewoon geduld moet hebben...

Ben jij nu ook gestopt met de gewone pil dan Kleine?

6. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    neej sinds kort weer begonnen aan micronon 30 ben nog niet helemaal klaar voor een kindje haha wil het wel hoor :p daar niet van maar toch eerst ons huisje wat we waarschijnlijk volgend jaar krijgen en eerst de zaakjes op orde en drna gaan we ervoor.

maar idd het is net zoals je het zeg alles moet weer op gang komen en dat duurt zo lang en ik voel ook dat er heel wat mis is met me lichaam, maar ja ik zou moeten afwachten he

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb 6 jaar lang de prikpil gehad.
    En sinds januari 2007 schoon, tenminste toen zou het uitgewerkt moeten zijn na de laatste injectie in okt. 2006.

Ik ben keurig na 6 maanden ongesteld geworden en mijn cyclus is redelijk regelmatig, af en toe een uitschieter.
    dmv temperaturen en het gebruiken van ovulatietesten ben ik er wel achter gekomen dat ik gewoon ovuleer.

Succes meiden!

Deel Deze Pagina