sexleven veranderd (bloosbloos)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaDenise, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    sorry dat ik het zo neerknal hier maar ik zit er best wel mee.
    sinds ik zwanger ben is het bedplezier van mn vriend en mij naar 0,0 gegaan.
    ik ben vaak vreselijk moe en als ik eens fit genoeg ben dan kotm er steeds wat tussen.
    ik heb beetje het idee dat mn vriend bang is dat het kwaad kan voor de baby en daarom niet met me naar bed gaat.
    ik word er erg onzeker van eigenlijk :oops:
    ik vroeg pas nog of hij nog wel van me hield maar hij schrok zich dood toen ik dat zei en hij zei: Jah natuurlijk hou ik van je,we krijgen samen een kindje en dat is het mooiste wat we kunnen krijgen als bekroning op onze relatie.
    dat luchtte wel ff op,ik was echt even bang dat hij me niet meer wou als vriendin...maar dat was dus niet zo,hij wil me gelukkig nog wel ;)
    ik baal er best van dat het zo minder is geworden.
    ik wil wel maar ben vaak dood moe en als we willen dan komt er elke keer weer wat tussen,ik denk dat hij bang is dat hij ons kindje wat aandoet,wat helemaal niet kan!!!!!!!
    of om mij pijn te doen ofzo...
    dit is ontstaan toen ik de laatste keer na de sex wat bloedverlies had,maar dat was volkomen onschulig want het was gewoon een gesprongen adertje...

    herkennen jullie dit en wat deden jullie eraan?

    sorry dat ik opeens een vrij intiem topic open maar ik zit er best mee in mn maag :oops:

    X,Denise
     
  2. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Dat is perfect normaal hoor, Denise. Ik heb er ook mee te kampen gehad, naarmate de zwangerschap vorderde kwam de zin ook weer terug. Had in het begin ook veel last van vermoeidheid, waardoor ik het soms ook niet zag zitten om sex te hebben. Ik zou me er niet al te veel zorgen om maken, heb betert wel.
     
  3. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    He Denise..

    Je bent niet de enigste!! Als je eens kijkt onder de topic Genant onderwerp. Zie je nog meer reacties staan van meiden/vrouwen waar het ook zo bij is. Moet je maar ff lezen ;)
     
  4. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    oef ben dus niet de enige ;)
    begon me zowat zorgen te maken hehe!!!
    muts die ik ben :rolleyes: ;)
     
  5. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Wij hadden dat ook heel sterk in het begin..
    Mijn man wilde nog wel, maar ik durfde gewoonweg niet omdat ik bang
    was dat het dan fout zou gaan met ons kindje.

    Op een gegeven moment geef je je er toch aan over, en merk je dat
    dat het gewoon kan zonder dat het schade brengt aan je kind.
     
  6. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik weet dat het geen schade brengt aan ons kindje,maar mn vriend is daar volgens mij weer wel bang voor.
    eigenlijk wel heel lief natuurlijk,want hij wil gewoon zorgzaam zijn.

    ik zal het eens met hem over hebben dat er echt niks kan gebeuren met de baby want die zit veilig en wel in mn buik en hij komt er niet eens inde buurt ;)
     
  7. Semmi

    Semmi Fanatiek lid

    25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ik herken het ook wel enigzins. Voel me er ook schuldig om dat ik met grote regelmaat wilde klussen op bepaalde dagen om proberen zwanger te worden, waar mijn man nooit bezwaar tegen had. En nu ben ik 's avonds vaak moe en komt het er niet van. Dit vind ik niet eerlijk voor mijn man. Gelukkig begrijpt hij het wel,maar toch...het voelt niet goed.

    Liefs Sämira
     
  8. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    wij hadden niet geklust voor een baby,deze kwam als een totale verrassing haha!
    we zijn er dlogelukkig me hoor ;)
    ik voel me ook schuldig tegenover mn vriend.
    normaal had ik echt niks te klagen,het was gewoon geweldig hihi.
    nu ben ik zwanger en het is van de top naar niks gegaan....
    door mij..zo voelt het,terwijl het gewoon echt door de vermoeidheid komt!!!
    gelukkig snapt ie het wel maar toch..
    vind het bijna zielig voor hem... :oops:
     
  9. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    misschien is het een idee om het sponaan een keer overdag te doen als je niet moe bent. dus niet 's ochtends of 's avonds maar verleid hem gewoon een keer als je denkt ik voel me wel goed.
     
  10. shannon

    shannon Lid

    11 sep 2005
    36
    0
    0
    schiedam
    ja nou ja ik merk het zelf ook wel maar doe het toch wel om het sexleven een beetje op peil te houden
     
  11. Niet meer actief

    nou ben echt blij de ik dus nie de enige ben hahahhaah
    je voelt je zelf zoooo lullig tegen over je vriend!!!
    okal zegt hij da hij het wel begrijpt, ben je toch bang!!!
    ik heb er gewoon echt geen fut meer voor en ben gewoon te moe, ik heb ook nog eens last van mn bekken, dus het werkt gewoon echt nie meer!!!

    dus alles maar inhalen na de zwangerschap
    hahhahaha

    xxx
     
  12. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo,
    Nou, ik kan zeggen wij doen het helemaal niet meer sinds ik zwanger ben. Voel me wel schuldig tegenover mn vriend, maar die klaagt gelukkig niet. We deden het ervoor ook niet vaak doordat ik altijd pijn heb na vervelende ervaringen. Eigenlijk dacht ik ook niet meer over sex na totdat ik nu die topic zag. Nu voel ik me toch wel schuldig, mn vriend komt veel tekort.
    Jenny
     
  13. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    de behoefte komt bij mij wel weer terug maar niet dat ik elke avond wil hahaha(dat was toch al niet zo maar je snapt het wel ;) )
    het is wel minder dan eerst en vind het ook zielig voor mn vriend maar hij zegt ook het goed te begrijpen.
    maar niks moet en we doen het ook alleen als we beide willen.
     
  14. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik moet zeggen, bij mij is het net andersom.. ben me veel meer bewust van mijn lichaam, voel me vrouwlijker.. grotere borsten.. hihi.. beetje ronder allemaal..
    Voel me daardoor super sexy.. en aangezien mijn man en ik al een hele tijd bijelkaar zijn, deden wij het voor de zwangerschap ook niet echt super vaak.. maar nu..
    Heb heel vaak zin, en mijn man ook..

    Vreemd!
    Ik geniet er ook meer van.. je bent veel gevoeliger overal.. het is net of alles net even extra is, gevoeliger, als je begrijpt wat ik bedoel ;)
    Vind het helemaal geweldig nu.. alles wat hij doet is goed, terwijl ik voor de zwangerschap nog wel eens zoiets had van, nou daar niet aanraken, voelt niet prettig, en nu..
    Super gewoon!! :oops: :oops:

    Groetjes Kalush
     
  15. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    hehe ik had net wat stoms!!!
    mn vriend was aan het boren in het plafon en ik vond hem ineens zo aantrekkelijk haha!
    is ie zowiezo al vind ik ;) maar ik moest me zeg maar inhouden :oops:
    dat heb ik nog nooit gehad!!
    hij moest er wel een beetje om lachen,denk dat ie verlegen werd haha!!
    ppffff die hormonen ook he haha
     
  16. Miky

    Miky Bekend lid

    18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Bij ons is alles nog precies als het was voordat ik zwanger werd... De frequentie dan. Zoals Kalush ook al zei; het is allemaal wat gevoeliger nu dus soms wat heftiger... En idd veel meer bewust van mn lichaam en de ronde vormen enzo... :oops:
     
  17. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Je had je juist niet in moeten houden Denise ..


    In het begin van de zwangerschap deden we het ook zoveel niet meer .. had er geen puf voor.
    Na een maand of 3 wer het allemaal weer wat beter, maar sinds een week of 2 is het weer helemaal weg bij me .. ik heb er gewoon geen puf voor ..
     
  18. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    haha kheb me ook niet meer ingehouden hoor haha :oops:
    ik dacht nu sla ik mn slag en mn vriend vond het niet erg hahahaha :oops:

    merk wel dat ik het nu fijner en minder eng vind.
    de eerste keer dat we het deden toen ik net zwanger was toen verloor ik wat bloed en schrok er erg van.
    en nu dus helemaal niet meer en kon er ook gewoon van genieten!
    en t is idd stukken gevoeliger haha :oops:
     
  19. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik heb echt precies hetzelfde.......... :rolleyes:
     
  20. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    In het begin vond ik het zo eng...Na een paar weken kon ik wel genieten. Tot ik mijn kleine voelde bewegen, toen vond ik het wel moeilijk om dat van mijn af te zetten (de kleine lag dus letterlijk en figuurlijk in de weg). Nu kan ik juist weer wel erg genieten van seks. verschilt bij mij dus echt per periode. Mijn vriend is gelukkig geweldig lief en laat het allemaal aan mij over, fijn hoor.
     

Deel Deze Pagina