sexleven veranderd (bloosbloos)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaDenise, 20 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja ik voel me ook veel meer dan ooit aangetrokken!! :D Gek he dat dat zo kan verschillen per persoon.
    Denise; ik denk omdat je gewoon nog in het eerste stadium zit dat het wat minder is, dat is bij meer meiden zo, tweede stadium kan al weer stukken anders zijn!
     
  2. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    de zin is weer terug hoor haha!
    Gisteren was erg gezellig en het was ook weer erg fijn :oops:
    Ben weinig moe meer,en ga me steeds beter en beter voelen!
    en dat van gisteren maakte een heleboel goed hihi!
     
  3. Kitty

    Kitty Actief lid

    10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Ik herkende het meteen, geen fut om te vrijen. Sinds de zwangerschap is eht bij ons ook ongelofelijk gedaald. Ik zie mijn vriend door het grote werkaanbod in de bouw de laatste tijd heel weining. Aangezien ik vooral 's avonds werk en hij overdag wordt het al snel moeilijk. Maar als hij 's middags thuis komt om te eten omdat hij in de buurt aan eht werk is, dan is het feest. Wanneer we savonds slapen gaan lijkt eht echt een klus in gang te shcieten en dan liggen we kreupel van eht lachen. Het gaat me ook niet af er snel aan te beginnen op dat uurtje dat je mekaar dan ziet per dag. Geef mij dan amar een knuffel en een leuk gesprek. Al dacht ik daar 13 weken geleden anders over...

    Dus alleen maar hopen dat er veel werkaanbod komt in de buurt !!

    Kitty
     
  4. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    ik weet ook wat het is. had voor de zwangerschap ook al niet veel zin in sex, dat is alleen maar gedaald. zou willen dat hetanders was.
     
  5. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    bloos bloos

    ons sexleven werdt alleen maar heftiger tijdens mijn zwangerschap

    juist nu staat het op een laag pitje mijn behoeftes zijn erg ver te zoeken :(
    misschien nasleep van bevalling?

    maar goed komt tijd komt raad :)
     
  6. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Bij ons was het altijd ok. Mijn man moet vaak reizen dus soms komt het er niet van. Nu is het punt alleen dat na de eerste miskraam we eigenlijk beide niet goed meer durven. We zijn bang dat als we nu vrijen er iets gebeurd met het kindje. Bovendien heb ik nu ook weer bloedingen dus het schiet niet echt op zo... :cry:
     
  7. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ggrrrr weet je wat irritant is?!
    als mn vriend en ik met elkaar gedingest hebben dan heb ik de dag erna oud bloed.
    ik schrok zo weer!!!
    de eerste keer dat ik wist dat ik zwanger was had ik het en nu weer!!
    ik schrok me dood,had al d everloskundige gebeld en ze stelde me godzijdank helemaal gerust!
    ik was zo bang dat het mis was :oops:
    ik ging helemaal op mn buik letten en juist dan ga je vanalles voelen!!
    stomme ik :oops:
    was niks ergs,gewoon oud bloed omdat er tijdens de daad een adertje was gesprongen zei de verloskundige...
    hoe gek kan je je zelf maken :oops:
     

Deel Deze Pagina