we hebben het vorige week weekend gedaan. en toen die week de dagen die ik meest vruchtsbaars was dat waren dus twee dagen achter elkaar. en toen de donderdag niet en de vrijdag wel weer want dat was ook een vruchtbaar. en wij komen altijd tereuglijk klaar. na die tijd ligen blijven toen ben ik slaap gevallen en effen na half twee snachts naar w.c gegaan omdat ik moest .dus hopen dat het zaaidaje zijn weg heeft gevonden?. dus we zien wel hoe het komt.
Hallo meiden. Ik weet dat het lastig is hoor maar ik denk dat je niet te veel moet focussen op wanneer je vruchtbaar bent en hoe goed het is om om de dag ofzo te klussen of weet ik het wat. Gewoon lekker vrijen met je ventje. De maand dat het bij mij raak was hebben mijn vriend en ik maar 2x seks gehad en niet eens in de buurt van mijn ovulatie.... Ik zou zeggen hou het leuk en spannend en geniet er vooral van!!! Suc6
Hallo allemaal, Ik zelf ben na 1 maand zwanger geworden na het stoppen van de pil ik heb dit 8 jaar geslikt en hielt me er heel erg mee bezig om zwanger te worden ik heb wel eerst 3 maanden van tevoren foliumzuur geslikt voordat ik stopte met de pil en mijn vriend vitamine pillen laten slikken.. Mijn vriend en ik deden het om de 2 dagen en we zorgden ervoor dat we het liefst tegelijk klaar kwamen.. Misschien kunnen jullie het gebruiken als tip Succes met zwanger worden liefs Rianne
Hihi wij hebben gewoon alle standjes gedaan die we lekker vonden en niks geforceerd om de zoveel dagen klussen ofzo. Ik snap wel dat je dat doet als je al lang bezig bent! Volgens mij is het standje niet eens zo belangrijk maar meer dat je geniet,want hoe vaak hoor je niet van stellen die het opgeven en door gaan met hun leven en 1x vrijen en ineens is de vrouw overtijd....
Bah.. vrijen volgens een rooster... moet er NIET aan denken. We vrijen als we er zin in hebben. Dus eigenlijk is er weinig veranderd. Alleen dat ik langer blijf liggen. Voor de rest genieten we er gewoon van. Vorige ronde merkten we dat we er toch te veel mee bezig waren en dachten: pfff, we moeten eigenlijk toch wel vrijen nu want ik zit in mn vruchtbare periode... Hier werden we allebei niet echt vrolijk van, dus dat doen we zeker niet meer! Bovendien vrijen we meestal zo'n 3x per week en overal lees je dat je dan veel kans op een zwangerschap hebt, dus waarom anders doen...
Toen ik zwanger wilde worden van de eerste, hield ik me er ook heel erg mee bezig, wanneer we sex hadden en hoe enzo. I.d. ook met de benen in de lucht....Heeft meer dan een jaar geduurd en nog niet zwanger. Werd er helemaal gestresst van. Toen een afspraak bij de gyn gemaakt. Bij de eerste afspraak met de gyn bleek ik spontaan zwanger. En waardoor? Ik ben er die hele maand niet mee bezig geweest, want ik zou naar de gyn gaan. Op 24 december heb ik m'n koperspiraaltje er uit laten halen. Ik had gezien de vorige keer verwacht, dat ik nu weer lang zou moeten wachten. 2 of 3 keer daarna, ontspannen sex gehad, geen benen in de lucht. Er eigenlijk totaal niet mee bezig geweest. En tadaa! 1,5 week daarna positieve test in handen!!!! Mijn tip is dus: Ontspan, wees er niet teveel mee bezig en geniet er vooral van. Maak je niet zo druk om die vruchtbare dagen enzo.....Zorgt uiteindelijk voor heel veel stress! Heel veel succes en vooral plezier!!!
Voordat ik de Mirena vaarwel zei, hadden we 3 a 4 keer per week seks, nu hij eruit is ook. Soms zijn we een keertje te moe en sjacho en willen we alleen maar mopperen tegen elkaar over onze dagelijkse werk-ergernissen, soms komen we in het weekend de halve dag het bed niet eens uit. Ik weiger het 'klussen' te noemen, want dat klinkt als... 'klussen' en lijkt op 'werk'. Het is lastig om er NIET mee bezig te zijn, ik denk dat iedereen die net de eerste of tweede ronde in gaat het heel spannend vindt. Maar ik wil geen seksrooster, 'geklus', getemperatuur, ge-ovulatietest, ... totdat we iets van een half jaar verder zijn. Dan misschien ovulatietesten. Ik weet gewoon dat ik daar nogal gestresst van zou raken, en dat gaat in ieder geval niet helpen.
ik denk dat het er niet om gaat of je er nou wel of niet bewust mee bezig bent bij de 1 lukt het gewoon wel en de ander niet denk dat het meer met jezelf te maken heeft daarom verschillen mensen zoveel van elkaar Ieder lichaam is anders en het komt wanneer het komt..
Sja, voor iedereen is er een tijd zeggen ze wel eens, maar als ik naar sommige verhalen luister is dat ook weer moeilijk te geloven. Ik denk dat ieder lijf anders is en de vruchtbaarheid ook, en niet alleen mbt je levenstijl. Vroeger werden mensen zonder alle medische kennis van nu ook zwanger, dus.... Maar gezond leven zal echt wel meehelpen en geduld....het gaat tenslotten om kwaliteit, dat mag best wat tijd kosten toch?? En klussen is toch heerlijk om te doen....als je er maar van blijft genieten hoor!!!!! xxxxxx uit Brabant