dames...... wij gaan dadelijk even lekekr shoppenin eindhoven, heb opgezocht dat daar koopavond is! dus ff heerlijk de stad in! maar nu willen wij graag in de stad iets eten en ik ben op zoek naar iets waar je vanalles hebt, broodjes en kleine warme gerechten maar niet té duur... iemand een tip?
Ik ga vanavond bij de connaiseur eten, erg lekker en niet duur, zit op 2 minuten lopen van het centrum.
Eigenlijk kun je overal in Eindhoven wel lekker eten. Op de markt zijn een heleboel cafeetjes / restaurants waar je goed kunt eten. De Volder is ook goed, tegenover de heuvelgalerie (vlakbij Mc Donalds). Veel plezier!
op de markt zitten een hoop eetcafeetjes. Ik ga erg graag naar "de vooruitgang". Zit daar ook! fijne dag! liefss, Taliaa
Yep, en op de Dommelstraat ook Memories (maar is wel een echt restaurant, niet echt iets waar ze broodjes hebben). Volgens mij is Rodeo ook goed, weet niet wat het kost. Zit ook op de Dommelstaat. Lekker hoor!
Bij de Volder kun je 'gewoon' eten. Dus niets te gek, gewoon lekker! Op de grote (of de kleine?) Berg zitten ook lekkere restaurantjes.
Wij hebben onlangs bij de Carroussel gegeten, op de markt. Goed en niet duur, 3 gangen menuutje voor 15.50 geloof ik... Veel plezier!
hahahaha moet me schamen! waar wile me vriendje eten? jah hoor! mac donals! hahaha erg he! trouwens de carousel heb ik al vaker gegeten! nou dames toch bedankt hoor!