Sexuele voorkeur

Discussie in 'De lounge' gestart door Mvjason, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Wat ik me dan wel afvraag, wat heeft een man die al 14 jaar vrijgezel is überhaupt op een zwangerschapsforum te zoeken?

Van mij mag je hoor, het boeit me niet wie hier allemaal kijken en posten.
    Maar ik snap echt niet wat het jóu boeit?

2. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    @ esther78 en eventueel DE meneer (hihi!):

Ik weet bij God ook niet wat zich allemaal heeft afgespeeld, ik heb dat helemaal niet meegekregen. Ik heb dus ook alleen maar gereageerd en mijn mening gebaseerd op dat wat ik nu tussen de topics door lees. De meneer (ik vergeet zijn naam steeds :( ) heeft niet bevestigend OF ontkennend gereageerd op mijn bericht dus hoe hij zich nu precies voelt erover blijft de vraag.
    Ik vind wel dat ie maar wat veel verantwoording af moet leggen hierzo #-o

3. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    @GZx a.k.a. DE meneer:

Het is dan ook wel erg gevaarlijk je als enigste man te mengen in een groep hormonale vrouwen..... :-#

4. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Jemig zeg, blijf je bezig?

Bij die andere topics had ik zoiets van ... oké, maar nu .. je word vervelend met je vragen.

Hou er toch is over op en ga lekker verder met lezen en schrijven hier.

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Beetje sneu dit.

JIj hebt mij zelf de pb gestuurd die Lotte naar jou gestuurd heeft, Daar wordt met geen woord gerept over dat je niet MAG pb-en. Er staat letterlijk in dat er klachten zijn ontvangen en dat ze wenst geen klachten meer te ontvangen over pb's van jouw kant anders wordt je account gesloten..
    Waar staat dat je niet mag pben?

Ik vind en dan praat ik als mezelf en niet als mod dat je je onwijs aanstelt.
    Enne... ik heb je van de week een pb gestuurd, je neemt geeneens de moeite om die te beantwoorden.. of was die te aardig voor je? Daar kon j niet over zeuren, dus reageer je er niet op.

Sorry maar ben echt klaar met deze MAN.

6. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ik moet nu toegeven, het begint nu toch wel op doordrammen te lijken... :(

7. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik vind het niet zo raar dat niet meer bij de feb mama´s mocht schrijven. Als je daar ook zo deed lijkt het me heel logisch. Wat een drammer en jij zeg.

Ik denk dat je nu heel gauw op moet houden met iedere x een andere topic openen en je er bij neerleggen hoe het allemaal gegaan is.
    Straks kan je hier helemaal niet meer op met je gedram.

En nu ga ik er geen woord meer aan vuil maken erger me nl rot aan je. Je heb echt een flinke plaat voor je kop

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Misschien toch maar een slotje!

9. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Lijkt mij een heel goed plan, al ben ik bang dat er dan wel weer een andere topic komt.

10. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Mss riskeer je zo ook wel een ban met je gedram en gezeik

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik gaf je antwoord op de pb van Lotte die je mij doorstuurde.
    Nee je berichten verdwijnen niet, als mijn mailbox vol zit ontvang ik nog steeds pbtjes.

Maar ik denk dat het tijd is dat je je gewoon lekker gaat mengen op het forum en ophoudt met aandacht naar je toe te trekken op een negatieve manier. Dat is toch jammer?

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    pffff zeg goedemorgen zeg!
    snap jou niet hoor blijf je nou doorgaan..
    wat wil je hier nou mee bereiken?

kijk eerst hadden er een paar nog 'respect' voor je! althans ik had zoetis van okee je voelt je aangevallen kon ik wel een beetke begrijpen! maar nu bah ben ik je helemaal zat :S sorry hoor je blijft topics openen! wil je zo graag in de aandacht staan of niet>? want dan ga je maar in je nakie over het voetbalveld rennen dan heb je aandacht hoor! en ga gewoon verder waar je mee bezig bent! en nniet zo met het aandacht trekken! want word hier toch moe van zeg bah en dat zijn niet de hormenen!

dus kortom als je iedereen tegen je wilt hebben zo door gaan!

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Gewoon even niet pben. Reageer alleen op pb;s die aan jou gestuurd worden (of niet)

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    kom op gzX ze heeft antwoord gegeven op je vraag..
    gewoon niet meer pben simpel! en degene die jou sturen stuur je maar terug ja! ban je nu klaar met je geklaag of nog meer?

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou ik ben ook een mod en heb net boven aangegeven wat je het beste kan doen.

Gewoon even niet pben, is echt niet erg..

16. Debby18

Debby18 Actief lid

2 apr 2006
    317
    0
    0
    Ik heb een tijd lang alleen maar gelezen en niks gezegd, maar van deze man zakt mijn broekt letterlijk af!

Het is mij in de 2 jaar dat ik nu lid ben nog nooit opgekomen om iemand persoonlijk via PB te feliciteren, dat deed ik altijd als dat er een baby geboren was in het door de betreffende forumlid geopende topic.
    Ik zou er ook niet van gediend zijn, zeker niet door wat er al ooit eerder op het forum voorgevallen is.
    Ik zou ook zo mijn bedenkingen hebben als een man me een PB stuurt nota bene op een zwangerschapsforum over de foto's die in mijn album staan. Hoe goed en lief ook bedoelt, ik zou het niet echt prettig vinden.

Maargoed, ieder het zijne, alhoewel ik vind dat je nu erg ver blijft gaan met je gelijk proberen te halen door middel van steeds opnieuw topics openen, al dan niet met poll.

Ga door met je leven, lees lekker mee en laat iedereen met rust!

Liefs xxx,

Debby

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Volgens mij is dit alles gewoon een schreeuw om aandacht of zo.
    Je pakt gewoon, in jouw ogen, de eerste de beste situatie (in dit geval het pb-en incident) en gaat hier een enorme heisa van maken.

Iedereen reageert op jou topics en dat vind je wel leuk/ interessant.
    Ik bedoel, iemand die in 1,5 maand zoveel berichtjes post, heeft vast niet veel andere dingen te doen.
    En je merkt dat je met het openen van een topic persoonlijke aandacht krijgt en dat vind je wel wat volgens mij....

Ik vind het echt gezeur aan het worden, je lijkt wel een oud wijf....
    Sorry hoor, als ik het verkeerd zie.
    In het begin had ik echt zoiets van: Goh wat raar dat vrouwen het hier niet waarderen dat er een man meeschrijft/ pbtjes stuurt.
    En begreep ik jouw situatie.
    Maar je maakt er nu ZELF een beetje een gezeur van, als je het mij vraagt....

18. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Oh ja, en het maakt mij niet uit herto/ homo/ bi etc.

Ik zeg maar zo: Leven en laat leven...

19. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Op mij kom je over alsof je kosten wat kost je zin wilt krijgen.
    Zo kom je niet vooruit helaas...

Waar 2 ruzie hebben, zijn er 2 schuld. Maar ergens is een grens en die trek jij op het moment niet, je blijft doorgaan en NU wordt het dus vervelend voor de mensen die er niks mee te maken hebben verder. Er is al verscheidene malen tegen je gezegd dat je het maar beter kan laten rusten (moeilijk, geef ik toe, vooral als je vind dat je onterecht behandelt bent geworden. Of dit echt zo is laat ik in het midden want ik weet niet wat zich heeft afgespeeld). Zet het van je af en probeer toch niet steeds die discussie op te zoeken... Er is nu geen sprake meer van 2 gelijke partijen. Het is nu jij tegen de rest. Je zegt men drukt je in een hoek, maar ik persoonlijk vind dat jij ook wel je eigen aandeel daarin hebt. Alleen al in dit topic zorg je ervoor dat mensen zich enorm aan je beginnen te ergeren, dat doet niemand voor jou, dat doe jij zelf....

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee dat laat je het er gewoon bij of je stuurt 1 van ons een pb. Je bent toch geen klein kindje?
    Je hebt van Anabella antwoord op je vraag.. en je gaat vervolgens weer door met zagen over je pb's.

Deel Deze Pagina