Aangezien ze in ons ziekenhuis nog IUI doen met drie grote follikels, zou ik klussen. En dat zou ook het advies van onze gyn zijn. Maar jouw arts zegt duidelijk weer iets anders. Dus je moet doen waar jij je goed bij voelt!
Dit hoor ik zo vaak... en ik heb nog steeds nooit een moment aan gedacht om aan iemand te vragen: 'hoe kom jij eigenlijk aan je kind???'
Haha.....nou in het geval van onze MMM geschiedenis bedoel ik natuurlijk dat ik me dan afvraag of het via de MMM is of helemaal natuurlijk / spontaan Net als met tweelingen. Vroeger dacht ik niks, nu denk ik: goh, zouden zij ook het leed van de MMM hebben doorstaan voor hun twins. Maarja, vragen doe je het niet, want het maakt ook eigenlijk niet uit. Elmo
ja, op deze forum kan ik deze vraag wel begrijpen, maar tegenwoordig reageer ik er altijd op, heel veel mensen beseffen niet eens wat ze vragen. En ik krijg het echt OVERAL te horen. Meteen nadat iemand hoort dat wij een drieling hebben is de volgende vraag/ constatering: 'Zeker ivf?' En echt van wildvreemden, mensen op straat, bij de bakker, bij de bank, op gegeven moment word je er moe van. Ik heb toen terug gaan vragen aan mensen: 'En hoe is uw kind verwerkt?' Ze konden de vraag dan ineens niet waarderen
Ik snap je helemaal hoor! Zo plof ik als mensen zeggen: zoooo..das vlot op elkaar :S Ik zeg dan meestal: jah, we hadden geluk met o.a. de wachtlijsten in het UMCG
Mensen zeggen gewoon achterlijke dingen, zo heb ik een 'kennis' in mn omgeving met een drieling. Die kreeg in de supermarkt toen ze nadat ze eindelijk naar buiten mocht met de kids te horen dat ze zeker dr benen niet bij elkaar kon houden :x:x:x
Nah, een drieling wordt nog altijd tegelijk gemaakt.... Sommige mensen snappen volgens mij sowieso niet hoe het werkt zeg...pffff Je zou bijna het boek: "open zenuw" op zak houden om uit te delen aan deze onnozele ..tjah, hoe noem je ze?
hahaha, kadoenk??? hoe dom kun je IGN zijn? Alhoewel, o de vraag hoe onze drieling verwekt is, zegt mijn man weleens: we hebben het die nacht drie keer gedaan . En soms zeggen ze dan terug: oohh zo wat is dat voor een boek?