Sexvraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Margriet, 27 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hier nog zo eentje die acrobatenkunsten heeft uitgehaald deze maand Asjuh ... nu maar hopen dat het geholpen heeft,... vrees v niet maar hoop doet leven hé...

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik/wij blijven na het klussen ook altijd minimaal een kwartier liggen. Daarna lekker onder de douche en dan merk ik dat er sowieso nog veel uitkomt :oops: maar ik ga ervan uit dat 'de sterksten' wel op de juiste weg zijn. Rondom mijn eisprong merk ik wel dat alles beter binnen blijft.

Succes!
    Liefs,
    Anouk.

3. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    heel herkenbaar, heb dat ook allemaal. En ook dat het een halve dag later er uit komt! Maar of dit wat betekent?? Ik zie wel........

4. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    psies meid ..hoop doet leven ...geloof erin ;) ( hoewel ik zelf ook dat gevoel heb dat het niet raak is deze maand)

5. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hehehe...je kunt ook meteen daarna onderste boven gaan staan..hihi...dan zal het wel flink naar binnen glijden :D:D

(Ik neem jullie echt wel serieus hoor hihi maar het is gewoon grappig als je er bij na denkt)

6. Margriet

Margriet Lid

6 apr 2006
    82
    0
    0
    Ik ben gelukkig niet de enige bij wie het goedje er gewoon weer uit komt. Ik blijf ook altijd wel even liggen, met m'n benen in de lucht. Voelt wel stom, maar goed, heb ik in ieder geval het idee dat ik er alles aan gedaan heb om de 'opbrengst' op de goede plek te krijgen.

Wel gek, want als ik de verhalen zo lees is het toch bij iedereen anders. Bij de een komt het er gelijk weer uit en bij de ander pas later. Waar zou dat door komen? Wordt de doorgang afgesloten ofzo :(:

7. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Bij mij komt het er ook met dezelfde gang weer uit.. :bloos: hihi
    Maar ook ik heb deze maand een aantal keer met mijn knieen opgetrokken gelegen.. Maargoed, ik heb nog niet te klagen, het is pas de eerste ronde :)

8. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    hoi hoi
    de ene keer lig ik wel met de benen omhoog
    anders komt het er weer uitlopen en dan komt het
    handdoekje weer tevoorschijn :) :oops: :) :oops: :)
    anders ligt het hele bed er weer onder
    en dat is niet echt smakelijk :) :) :)
    maar de andere keer niet (dan is de vruchtbare periode)
    dan komt er helemaal niks uitlopen :D :D :D
    dat is dan het betere werk :D :D :D

heel veel liefs samantha

9. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Na het klussen een string een beetje strak aantrekken, bij mij bleef daardoor álles de hele nacht zitten.

10. Quinnygirl

Quinnygirl Actief lid

21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    Tijdens vrijen handdoekje onder je kont.... dan hoef je dus het bed niet te verschonen als het eruit loopt.... En dan volgende oplossing: na het kwartiertje blijven liggen een tampon in doen!!! Dit werkt echt fantastisch!

Succes!

11. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik blijf ook altijd ff liggen na het vrijen. Rond m'n eisprong trek ik ook mijn benen gewoone en tijdje op in bed.
    Gisteren m'n eisprong gehad (denk ik ;) ) en moet zeggen dat ik het spul van gisteren tot op heden nog niet ben tegengekomen in mijn onderbroek :oops: Merk wel atlijd dat het rond de eisprong ook veel langer blijft 'hangen'dan bijv in het begin of eind vd cyclus. Nu maar hopen dat het goed zijn werk doet deze ronde... :D

12. Miranda77

Miranda77 Actief lid

4 mei 2006
    147
    0
    0
    begeleidster verst. gehandicapten
    Friesland
    Wij doen altijd gewoon een handdoekje eronder tijdens het klussen, scheelt een boel.
    Geen lekkerij op je bed en na het klussen kan je gewoon lekker even blijven liggen met je mannetje.

Ik zelf merk ook dat tijdens mijn eitje het "goedje" beter blijft zitten.

En hopenlijk treffen we binnenkort veel zwangere dames op het forum.
    Ik ben inmiddels weer aanbeland in de "wacht" periode.
    Bleh!

Groetjes Miranda

13. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    tja ik blijf ook altijd even liggen lekker nog bij elkaar ;)
    maar ik heb geen kussen ofzo er onder liggen
    ga er vanuit dat als het mag wezen het ook wel gebeurt toch? ;) haha hoop ik!
    maar we willen er ook niet te veel mee bezig zijn (wil ook niet altijd haha)

kuzz anita

14. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ik blijf ook altijd nog even lekker liggen. Maar het kan ook geen kwaad om een kussen onder je billen te leggen. Baadt het niet dan schaadt het niet, toch?

Groeten Mispoes

15. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik heb de keer dat ik bevrucht ben ook met de benen omhoog gelegen! Wat ook goed meewerkt is als je als vrouw na de man klaarkomt, dan krijgt het zaadje nog een extra duwtje in de rug, wordt het goed naar binnen gezogen! Bij mij heeft het gewerkt!

16. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Handoek tussen je benen zodat je veilig nog even kunt liggen en niet je bed hoeft te verschonen.

17. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    ja dat is wel makkelijk ja

18. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Is dat wel verstandig??
    Ik bedoel....een tampon absorbeert toch juist??

19. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    @Molly: dat heb ik ook altijd geleerd en ik heb het ook toegepast. Ben niet blijven liggen verder ofzo hoor. Volgens mij moet het zaad door het kleine gaatje (baarmoedermond) worden "gespoten". Ik heb niet het idee dat ze vanuit je schede (vanwaar het naar mijn idee terug loopt) nog helemaal naar boven gaan zwemmen.

20. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    waarom weet toch niemand hoe dit precies in elkaar zit? Ik wordt er toch wel nieuwsgierig naar, maar ga het niet navragen bij een ha :oops: :oops:

Deel Deze Pagina