Sexvraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Margriet, 27 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Zelfs als ik lang zo blijf liggen komt het er uiteindelijk ook nog wel uit.
    Heb het zelfs meegemaakt nadat ik s'morgens sex had gehad en s'middags stond ik te werken dat ik het naar buiten voelde komen.
    Dat na zoveel uur nog snap het niet

2. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Haha ik las 'lekkernij' ipv lekkerij :)
    Ik wist trouwens niet dat alles beter binnen bleef rond je eisprong.
    Ik heb dat weleens gemerkt, dat er na het klussen niks uitkwam, toen vroeg ik of ie gefaked had!! :p :p

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    :) :)

4. Amira

Amira Actief lid

30 jan 2006
    230
    0
    0
    Ik deed altijd een doekje tussen mijn benen. Ook toen ik niet aan proberen was om zwanger te raken. Daarna ging ik pas douchen.

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Mijn vriend en ik blijven egt niet lang liggen. We vinden het allebei wel prettig om effe te wassen of douchen. Zo lekker fris is het niet als je van onder helemaal aan elkaar geplakt zit. Maar meestal gaat mijn vriend eerst, dus dan lig ik toch nog effe. Ik denk dat het niet nodigis om lang te blijven liggen, het sterkste zaadje moet toch zijn best doen om op de goeie plek te komen, en dat beste zaadje is na mijn idee al een heel end op weg, voordat de rest er uit loopt. Maar ik kan me voorstellen dat as je lang bezig bent, je egt vanalles probeert, en wie weet werkt het wel beter, kan nooit geen kwaad om het te proberen, toch?

Liefs meliske

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoihoi!

ik blijf zowiezo altijd ff met mn benen omhoog liggen, vind het niet echt prettig als heel het bed onder zit! :D

Deel Deze Pagina