zwanger getrouwd

Discussie in 'De lounge' gestart door sannnniee, 9 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hsllo,

ik vroeg me af wie er van jullie zwanger getrouwd zijn, en wat waren de ervaringen?

ik ga 13 december in ondertrouw en trouw 12 januari. (ben dan 22 weken)
    ben benieuwd wat jullie ervan vonden.

bedankt alvast vvoor de antwoorden

liefs sandra

2. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Hoi,

Ik ben afgelopen mei getrouwd. Ik was toen 26 weken zwanger.
    Als iemand mij vroeger zou hebben gezegd dat ik ooit zwanger zou gaan trouwen had ik diegene voor gek verklaard. Maar niks veranderlijker dan de mens. En het was geweldig. Heel speciaal gevoel ook. Ik zou het zo weer doen.
    En de foto's zijn na de geboorte nog bijzonderder. Dan weet je echt wie er nou ook een beetje bij was die dag....

(Zie foto's in mijn album)

Gr. Dolfijn

3. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik ben in 2005 getrouwd en toe was ik 6 maanden zwanger (iets verder) het was gewoon heel sober allemaal omdat we in Istanbul zijn getrouwd dus geen familie maar met zijn 2en, ik vond het prima zo.

4. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Ik ben getrouwd toen ik 14 weken zwanger was. Hebben het pas besloten toen ik zwanger bleek te zijn en hebben alles in zo'n 7 weken geregeld. Ik vond het heel speciaal omdat de kleine er toch een beetje bij was. Op bijna alle foto's houd ik ook mijn buik vast. Ik heb foto'f in mijn album.

5. happyjollie

happyjollie Actief lid

2 feb 2007
    102
    0
    0
    Noord-Holland
    hoi,

wij zijn in december 2006 getrouwd en toen was ik bijna 5 maanden zwanger.
    het was een fantastische dag en zou het zo weer doen.
    en idd is het idee dat de kleine er toch een beetje bij was erg speciaal.

gr happy

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik ben afgelopen september getrouwd, was toen 20 weken zwanger. Aangezien wij toch niet een traditionele bruiloft wilden (met witte bruidsjapon enz )heb ik eigelijk niet echt gemerkt dat ik zwanger was. Het was een super geslaagde dag! Vond het wel grappig, want ik had ook nooit gedacht zwanger te trouwen, maar de datum stond al vast voor ik zwanger raakte.

7. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Ik ben getrouwd toen ik 34 weken zwanger was...
    Op een dindsdag morgen (gratis)met alleen familie erbij..
    Daarna zijn we met zn allen gaan brunchen en het was kei gezellig!
    Lekker zonder poespas

8. Niet meer actief

Hier hetzelfde! In aug en was toen 17 weken weken zwanger. Had nog geen buikje dus t viel niet eens op, maar het idee dat de baby er bij is geweest is toch wel erg apart....

9. Lin79

Lin79 Actief lid

25 aug 2006
    125
    0
    0
    Wij zijn ook agelopen juli getrouwd. Ik was toen 24 weken zwanger. Was een super mooie dag. Wij hadden er voor gekozen om het klein te houden, alleen familie en beste vrienden. Sochtend vroeg getrouwd en savonds gezellig ge-BBQ. Was erg gezellig.

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja dat had ik dus ook, ook nog geen buikje, en toch was ie er een beetje bij. :D

11. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Wij zijn getrouwd toen ik 36 weken zwanger was van Britt. Hebben het ook alleen met familie en hele goeie vrienden gedaan en er geen uitgebreid iets van gemaakt.

Ik vond het wel heel bijzonder

12. Sassefras1980

11 sep 2007
    38
    0
    0
    Projectsecretaresse
    Rotterdam
    We zijn nu 18 weken zwanger en denken er ook over na om nog voordat de baby komt in mei te trouwen! Ben alleen bang dat de mensen dan denken dat we trouwen omdat we een baby krijgen en tuurlijk wordt het daarom versneld maar onze grootste reden is nog altijd dat we trouwen uit liefde die we voor elkaar voelen!

13. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik was 7 weken zwanger toen ik getrouwd ben, dus erg pril en het was ons geheimpje (met ons 3tjes getrouwd) :D

14. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    Ben met 25 weken getrouwd. Je zag ook nog geen buikje. Hebben ze me in de trouwjurken shop heel erg goed mee geholpen. :D Het was toch wel heel bijzonder een bewegend kindje in je buik terwijl je elkaar het ja-woord geeft :D :D

15. Ylana

Ylana Actief lid

6 jun 2007
    174
    0
    0
    Huisvrouw
    Noord-Brabant
    Ik ben getrouwd toen ik 3,5 maand zwanger was.
    Veel mensen vroegen dan ook of het een "moetje'' was, maar alles behalve dat.
    Op 23 augustus 2002 stond ons huwelijk gepland. Met de planning ben ik ruim anderhalf jaar bezig geweest, sinds onze verloving in januarie 2001.
    Aangezien ik al ruim 7 jaar aan de pil was hebben we besloten om op 7 mei 2002 met de pil te stoppen.
    De huisarts gaf aan dat het best wel enige tijd kon duren voor ik zwanger was.
    9 mei was de eerste dag van mijn laatste menstruatie en was ik dus zwanger :)
    Niks geen 6 maanden wachten, gewoon pats boem raak!
    Dus ben ik zwanger getrouwd...
    Niet helemaal in de planning, maar wel super!

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik ben getrouwd met 32 weken zwangerschap en moet zeggen dat het best een zware dag was en ik me toch niet op mijn mooist voelde die dag, als ik het over mocht doen dan echt niet als ik zwanger ben!

17. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wij zijn getrouwd toen we 10 weken waren. Net een week nadat we onze trouwdatum hadden vastgesteld bleken we zwanger. Dus was een mooi Cadeau. verder hebben we het sober gehouden maar was wel mooi

18. Niet meer actief

Was ik toen ook erg blij mee anders had ik mn jurk niet aangekund en die had ik al in januari uitgekozen haha
    Ze hebben de rok iets wijder moeten maken, de top pastte nog gewoon gelukkig!

19. Niet meer actief

ow en nog een tip voor de zwangeren die gaan trouwen: Bij de hema hebben ze heeeerlijke jip en janneke wijn, dan is het net of je echt mee doet met alles haha....Je kunt kiezen uit "rose" of "witte wijn" :D ;)

20. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Wij zijn 22 september 2006 getrouwd.
    Ik was 7 weken zwanger, het was geweldig!
    Niemand wist dat we een kindje verwachtten, echt een kadootje voor die dag.

Deel Deze Pagina