Sexy, maar wel comfortabel ondergoed?

Discussie in 'De lounge' gestart door iMoeder, 28 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik ben al een tijdje op zoek naar katoenen ondergoed, liefst boxershorts, die lekker zitten, maar er niet uit zien als oma ondergoed. Onderbroeken of hipsters kan evt ook, maar echt alleen als ze niet tussen je billen gaan zitten, zoals ik altijd heb met hipsters. Wie weet een merk, winkel etc?

Andere vraag; dragen jullie altijd setjes, dus bh met bijbehorend ondergoed? Ik vind dat op zich wel mooi, maar zo duur... En meestal is dat ook geen katoen.

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hema heeft mooie boxers met een kanten randje. Helemaal fan van <3
    Ik draag daar een standaard bh in dezelfde kleur bij (van hunkemoller), dan lijkt het een setje.

Bubblez en Katja77 vinden dit leuk.
  3. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ik koop nooit setjes. Mijn BH’s zijn van Prima-donna. De bijpassend onderbroeken zijn mij veel te duur. Ik heb allemaal zwarte boxershorts met kant accenten gekocht bij Marc and Spencer voor 5 euro per stuk. Ik ben niet bezig met ‘sexy’ - het moet lekker zitten.

4. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Hema, valt goed en sexy tja.... daar doe ik niet meer aan mee, maar oma fuiken gaat mij ook te ver...

DastyQueen vindt dit leuk.
  5. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Het enige setje wat ik heb wat ik echt sexy en mooi vind en wat lekker zit is mn trouwlingerie haha. Zoveel geld zal ik nooit meer uitgeven aan ondergoed denk ik.:oops:

De hipsters van sloggi (seamless) zitten heerlijk! Sexy? Uhm nee niet echt.:rolleyes:

Ik koop bijna nooit setjes, maar heb eigenlijk alles in 1 kleur dus dat valt niet echt op :D

6. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Het nadeel van hipsters vind ik dat ze een aardige rand onder mijn zwembad creëren waardoor deze nog meer opvalt.
    Sinds ik dikker geworden ben, heb ik dat ook met strings.
    Omdat ik daarom naar hoge broekjes ben gegaan heb ik nu zwarte van zeeman waar kanten stukjes in zitten. Sexier dan dat gaat het nu echt niet worden in deze maat.

zonnetje1980 en Blijdorp vinden dit leuk.
  7. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ik vind de hipsters van Puma erg fijn. Brede elastieken band die jaren goed blijft in de was.
    Setjes en sexy boeit me niet zo, al zijn er bijpassende bh's te vinden

elsie89 vindt dit leuk.
  8. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.558
    14.112
    113
    Vrouw
    Victoria's secret! Ik draag dan wel geen boxers, maar strings van andere merken zie je ook onder een straks jurkje, die van VS niet. Alle lingerie van hun zit heerlijk.
    Ik draag wel altijd setjes, vind ik mooier.

9. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Nou precies. Het hoeft niet super sexy te zijn. Maar dat oma ondergoed hoeft nou ook weer niet. Gewoon een leuk printje of een kanten randje en dan in het zwart of zo. Dat lijkt het nog een beetje wat.

Strings trek ik echt nooit meer aan. Slechtste uitvinding ever. Dat ik dat ooit kon verdragen...

2littlemonkeys vindt dit leuk.
  10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Na jarenlang van die debiele 3voor3euro lelijke en dus tevens seksloze katoenen oma onderbroeken te hebben gedragen omdat alle leuke dingen in mijn naad ging zitten heb ik wat geld bij een dure lingeriewinkel uitgegeven. Daar heb ik mij laten adviseren en leuke broekjes van Victoria Secret gekocht. Die dingen zitten prima, terwijl ik toch echt moeilijk met dat ben.
    Vorig jaar heb ik op de gok ook nog bij de new yorker wat broekjes, soort hipsters gekocht: 3 voor 10 euro. En dat zijn echt mijn favo’s geworden.
    Volgens mij zijn die ik heb alleen aan de binnenkant onderin van katoen.

Bijgevoegde bestanden:

2littlemonkeys vindt dit leuk.
  11. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Deze pas gekocht . Is alleen geen katoen maar vind het zelf erg mooi en het zit lekker .

Bijgevoegde bestanden:

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dat is een stukje mindset :roflmao:
    Ik heb sinds ik weer normaal leuk ondergoed draag ipv die kansloze 3v3€ rotzooi mezelf gedwongen om ook weer eens strings te dragen. En echt: het went weer haha en ik maak mijn man daar zo blij mee :p:roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Triangel vindt dit leuk.
  13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Oeps dubbel

14. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Die broekjes zien er ook nog wel prettig uit. Maar nee, echt geen strings meer. Jammer de bammer voor de mannen. Dat zou een man ook never nooit aan doen om een dame te pleasen. :rolleyes:

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

16. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
  17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Tot 2 jaar terug droeg ik altijd setjes. Maar die strings waren van synthetische rommel gemaakt.

Ik heb per BH 1 bijpassende string. Maar voor de rest allemaal katoenen strings. Maar dan wel met een mooie kanten rand.

18. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik doe niet aan sexy. Ik heb allemaal zwarte katoenen strings en in bed boxershorts.
    Mijn bh match niet met mijn onderkant tenzij ik een zwarte draag. Mijn bh’s zijn wel iets meer sexy denk ik. Maar koop ze alleen als het lekker zit.

I don’t care. Gaat toch uit...

19. fafa

fafa Niet meer actief

Qua materiaal zou je ook naar bamboe kunnen kijken. Is net zo natuurlijk, ademend en vochtregulerend als katoen, maar in mijn ervaring blijft het langer zacht en soepel. En het is nog ietsje milieuvriendelijker ook. Ik ben helemaal fan! Qua maat moet je alleen uitkijken: katoen krimpt wat in de was, bamboe loopt juist wat uit. Dus niet te groot kopen.

20. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Welke merken verkopen dat, dat jij weet?

Deel Deze Pagina