Ik ben al een tijdje op zoek naar katoenen ondergoed, liefst boxershorts, die lekker zitten, maar er niet uit zien als oma ondergoed. Onderbroeken of hipsters kan evt ook, maar echt alleen als ze niet tussen je billen gaan zitten, zoals ik altijd heb met hipsters. Wie weet een merk, winkel etc? Andere vraag; dragen jullie altijd setjes, dus bh met bijbehorend ondergoed? Ik vind dat op zich wel mooi, maar zo duur... En meestal is dat ook geen katoen.
Hema heeft mooie boxers met een kanten randje. Helemaal fan van <3 Ik draag daar een standaard bh in dezelfde kleur bij (van hunkemoller), dan lijkt het een setje.
Ik koop nooit setjes. Mijn BH’s zijn van Prima-donna. De bijpassend onderbroeken zijn mij veel te duur. Ik heb allemaal zwarte boxershorts met kant accenten gekocht bij Marc and Spencer voor 5 euro per stuk. Ik ben niet bezig met ‘sexy’ - het moet lekker zitten.
Hema, valt goed en sexy tja.... daar doe ik niet meer aan mee, maar oma fuiken gaat mij ook te ver...
Het enige setje wat ik heb wat ik echt sexy en mooi vind en wat lekker zit is mn trouwlingerie haha. Zoveel geld zal ik nooit meer uitgeven aan ondergoed denk ik. De hipsters van sloggi (seamless) zitten heerlijk! Sexy? Uhm nee niet echt. Ik koop bijna nooit setjes, maar heb eigenlijk alles in 1 kleur dus dat valt niet echt op
Het nadeel van hipsters vind ik dat ze een aardige rand onder mijn zwembad creëren waardoor deze nog meer opvalt. Sinds ik dikker geworden ben, heb ik dat ook met strings. Omdat ik daarom naar hoge broekjes ben gegaan heb ik nu zwarte van zeeman waar kanten stukjes in zitten. Sexier dan dat gaat het nu echt niet worden in deze maat.
Ik vind de hipsters van Puma erg fijn. Brede elastieken band die jaren goed blijft in de was. Setjes en sexy boeit me niet zo, al zijn er bijpassende bh's te vinden
Victoria's secret! Ik draag dan wel geen boxers, maar strings van andere merken zie je ook onder een straks jurkje, die van VS niet. Alle lingerie van hun zit heerlijk. Ik draag wel altijd setjes, vind ik mooier.
Nou precies. Het hoeft niet super sexy te zijn. Maar dat oma ondergoed hoeft nou ook weer niet. Gewoon een leuk printje of een kanten randje en dan in het zwart of zo. Dat lijkt het nog een beetje wat. Strings trek ik echt nooit meer aan. Slechtste uitvinding ever. Dat ik dat ooit kon verdragen...
Na jarenlang van die debiele 3voor3euro lelijke en dus tevens seksloze katoenen oma onderbroeken te hebben gedragen omdat alle leuke dingen in mijn naad ging zitten heb ik wat geld bij een dure lingeriewinkel uitgegeven. Daar heb ik mij laten adviseren en leuke broekjes van Victoria Secret gekocht. Die dingen zitten prima, terwijl ik toch echt moeilijk met dat ben. Vorig jaar heb ik op de gok ook nog bij de new yorker wat broekjes, soort hipsters gekocht: 3 voor 10 euro. En dat zijn echt mijn favo’s geworden. Volgens mij zijn die ik heb alleen aan de binnenkant onderin van katoen.
Dat is een stukje mindset Ik heb sinds ik weer normaal leuk ondergoed draag ipv die kansloze 3v3€ rotzooi mezelf gedwongen om ook weer eens strings te dragen. En echt: het went weer haha en ik maak mijn man daar zo blij mee
Die broekjes zien er ook nog wel prettig uit. Maar nee, echt geen strings meer. Jammer de bammer voor de mannen. Dat zou een man ook never nooit aan doen om een dame te pleasen.
Ik draag hema slips, of hipsters van de hunkemuller. Van de hema dit; https://www.hema.nl/winkel/dames/lingerie-nachtmode/dames-slips/slips/3-pak-damesslips-(19656255)?color=blauw Ik vind ze fijn zitten, en van katoen. Niet rete sexy, maar ook geen oude oma onderbroek. Ik draag geen setjes. Ik vind die onderbroeken vaak lelijk, en strings zitten waardeloos. En ik vind het duur. Dus nee.
After Eden heeft prettig ondergoed. Vaak elastisch, met katoenen kruisje etc https://www.aftereden.nl/
Tot 2 jaar terug droeg ik altijd setjes. Maar die strings waren van synthetische rommel gemaakt. Ik heb per BH 1 bijpassende string. Maar voor de rest allemaal katoenen strings. Maar dan wel met een mooie kanten rand.
Ik doe niet aan sexy. Ik heb allemaal zwarte katoenen strings en in bed boxershorts. Mijn bh match niet met mijn onderkant tenzij ik een zwarte draag. Mijn bh’s zijn wel iets meer sexy denk ik. Maar koop ze alleen als het lekker zit. I don’t care. Gaat toch uit...
Qua materiaal zou je ook naar bamboe kunnen kijken. Is net zo natuurlijk, ademend en vochtregulerend als katoen, maar in mijn ervaring blijft het langer zacht en soepel. En het is nog ietsje milieuvriendelijker ook. Ik ben helemaal fan! Qua maat moet je alleen uitkijken: katoen krimpt wat in de was, bamboe loopt juist wat uit. Dus niet te groot kopen.