Ik kan in gedachten geen beeld maken van sexy en katoen als combinatie. Of kant is ook katoen, dan heb ik niets gezegt! en op je vraag over setjes, ja ik draag alleen maar setjes. Zal me niet gebeuren dat ik onverwachts uit de kleren moet en ik draag een witte slip en een roze bh!
After Eden inderdaad, ik heb ook veel van Sloggi en Triumph (al zijn dat vooral bh's en pas ik ze ivm BV even niet). Ondergoed dat geen katoen is komt er niet meer in. Veel te veel ellende gehad met die synthetische rommel, brr. Ik heb nu voedingsbh's van Cache Coueur, die zitten lekker en zijn door het achterpand met kant nog mooi ook.
Als ik op schiphol ben haal ik ook vaak wat bij VS. Laatste 2 vakanties eigenlijk vergeten bedenk ik me nu. Volgende maand maar weer eens shoppen daar.
Die op Schiphol is redelijk duur en heeft erg weinig keuze, beter kan je in het buitenland kijken. Engeland is voor mijn gevoel het goedkoopste in Europa.
Ik lees even mee. Ik draag nooit setjes, maar mijn ondergoed is wel zwart. Ik draag ook veel 3voor3euro spul, en echt blij word ik er niet van.
Ik draag hoge slips van de action. Vind ik toch echt het lekkerste zitten en verhult nog eens mijn buikje. Ik heb wel een paar setjes, maar vind die slips nooit echt lekker zitten.
Ik vind het wel lief dat iedereen komt vertellen wat voor ondergoed ze dragen. Maar ik zocht eigenlijk meer tips voor mezelf.