Bestellen (en eventueel retourneren!) op Amazon.de

Discussie in 'De lounge' gestart door Ffion, 24 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Heeft er iemand ervaring met bestellen op Amazon.de?
    En, ook niet onbelangrijk, hoe gaat retourneren? Zijn daar (hoge) kosten aan verbonden?

Ik heb voor mijn dochter leuke sandalen besteld bij Zalando, maar die zijn net een maatje te klein. De grotere maat is nu niet voorradig en ik kan ze verder alleen vinden op de Duitse Amazon. Maar ik ben helemaal niet bekend met Amazon en durf ze dus niet zo te bestellen.

2. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Amazon zijn ontzettend betrouwbaar. Ik kan ze niet sterk genoeg aanraden. Voor retourneren moet je wel zelf de verzendkosten betalen, maar er zijn verder geen kosten aan verbonden.

Ffion vindt dit leuk.
  3. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Hier heel goede ervaringen met amazon.de, sowieso ook heel handig dat je met ideal kan betalen! Geen ervaring met retourneren, maar wel geretourneerd naar amazon.com - dat sprak gewoon voor zich, retour aanmelden, juiste blaadje bij het pakket, adres erop plakken, naar het postkantoor. Ik kreeg de verzendkosten wel vergoed omdat het artikel defect was. Ging allemaal heel soepel, was razendsnel in de US en ook supersnel m’n geld terug. Naar DE gaat vast net zo snel, zo niet sneller.

Ffion vindt dit leuk.
  4. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.789
    3.912
    113
    Ik bestel altijd op .co.uk, heel betrouwbaar!

Ffion vindt dit leuk.
  5. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Ik bestel regelmatig bij amazon.de. Ben erg blij met het bedrijf. Keurige levering en vooral mooie prijzen! Retouren geen ervaring mee!

Ffion vindt dit leuk.
  6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Nooit problemen mee. Het ligt aan het artikel en aan de onderverzender ( geen ider hoe je dat precies noemt) bij de 1 is het gratisretouneren bij de ander kost het. Niet alles is van Amazon zelf. Bedrijven kunnen bij amazon spspullen te koop zetten. Betaling gaat dan via amazon maar een ander bedrihf verzorgt de rest.

Ook al eens gehad dat er wat verkeerds kwam. Ern klein dingetje van koper voor waterleiding. Mail gestuurd naar vernzender en krkreeg geld terug gestort en kon nieuwe bestellen. Mocht de eerste houden.

Ffion vindt dit leuk.
  7. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Dank voor alle reacties. Morgen dan maar bestellen!

mama suus en Whysteria vinden dit leuk.
  8. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Nou, ik heb de sandalen besteld. Ging heel makkelijk en inderdaad ideaal dat je met iDeal kan betalen. Bezorging is gratis. Nu hopen dat deze maat wel goed past.

Whysteria vindt dit leuk.
  9. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Oohhhh, slecht voor mijn portemonnee dat ik Amazon ontdekt heb :eek:. Nu ook sandalen voor zoontje besteld (in 2 maten want ik kan ze gratis retourneren) en wasbare zoogcompressen, want die zijn een stuk goedkoper daar dan op andere sites. Ok, met uitzondering van Ali, maar dan zit ik er weer eeuwen op te wachten.

Mijn man zei gisteren al gelijk: “Amazon? Ken ik niet. Ik ga gelijk even kijken wat ze allemaal hebben.” :D

Whysteria vindt dit leuk.
  10. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    O jeeh laat mijn man dat maar niet weten :eek::roflmao: de prijzen zijn dus gunstig en verzending veel sneller dan Ali? Hoe is de kwaliteit?

11. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Ik heb nu dingen besteld, de sandalen althans, van bekende merken, dus daarvan is kwaliteit gewoon net als altijd natuurlijk.

Ik heb de producten nog niet in huis, maar als het goed is wordt het binnen nu en een paar dagen geleverd.

Deel Deze Pagina