Hoi! Ik wil graag meer inzicht in mijn inkomsten en uitgaven. Tot op heden gebruik ik hiervoor een exceldocument wat ik zelf heb gemaakt. Echter lijkt mij een digitaal huishoudboekje op mijn telefoon erg handig. Ik heb al het wat gezocht op internet, maar toch voldoen ze niet echt aan hetgeen wat ik er mee wil doen of zijn de instellingen te beperkt. Zo wil ik graag: -inkomsten en uitgaven automatisch laten uploaden (scheelt mij veel tijd!) -zien of ik over mijn begroting heen ga of niet per budget -het begin van de maand aan kunnen passen. (de meeste gaan van de 1e tot de 1e) - zelf labels/categorieën aanmaken zodat een betaling in het vervolg wordt herkend. Ik heb een digitaal huishoudboekje van de rabobank. Op zich werkt het goed, maar ik kan hier niet de datum van de start van een nieuwe maand aanpassen. Hierdoor kan ik nog niet goed zien hoe ik uitkom met mijn budgetten. Wie gebruikt er een digitaal huishoudboekje en wat is er handig aan/wat niet? Wie gebruikt die van de rabobank?
Bedoel je de online extra inzicht van Rabobank? Inloggen met je bankpas? Ik vind die super handig om te zien waar het geld heen gaat met grafieken, kleuren etc. De meeste winkels worden ook herkend en krijgen automatisch een kleurtje voor de categorie waar ze invallen.
Die van de rabobank gebruik ik nu op de pc. Handig hierbij is dat hij winkels herkend en zo een indeling voor je maakt in categorieen. Echter loopt hier de maand van de 1e tot de 1e....ik vind dat zeer onhandig om dat ik mn loon de 24 of 25 krijg. Alle vaste lasten worden voor de 1e al afgeschreven en zo houd ik geen overzicht. Ik wil de start van de nieuwe maand aankunnen passen...
Bij die van de rabo kan ik zeker zien waar mijn geld heen gaat, maar ik kan mijn budgetten niet in de gaten houden omdat die masnd scheef loopt!