Sfg of ijsseland ziekenhuis in rdam?

Discussie in 'De bevalling' gestart door ducky, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

@ ducky: ja hoor dat doen ze wel want dat had ik ook gedaan bij de eerste..kwam wel door een verhuizing en als ik wilde mocht ik ook blijven bij de oude. vk omdat het qua reistijd haalbaar was. maar ben toch maar overgestapt omdat de nieuwe 5 min lopen was :D

succes met het maken van je keuze

2. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ik heb in 2 verschillende ziekenhuizen gelegen tijdens mijn zwangerschap. Ik kreeg met 31 weken al weeën en werd eerst overgebracht naar het Ijsselland. Maar omdat ze bang waren dat de bevalling door zou zetten ben ik met de Ambulance vervoerd naar het Sophia en geloof me de afstand is niet groot, maar toch is het best een stukje met weeën. Zeker als het spits is, dan moet je toch die maasboulevard over....
    De weeën zijn geremd en ik mocht naar huis. Met 34 weken weer weeën en ook ontsluiting. En toen moest ik van de VK (prinscapelle) naar het Ijsselland. Prima, verder wilde ik ook niet rijden met die weeën. Ik ben echt super goed behandeld in het IJsselland. Ik ben daar meteen overgedragen aan de gyn daar, dus de VK was er niet bij. Maar er werd geen enkel risico genomen. Sam had ik het vruchtwater gepoept en voor ik het wist lag ik op de OK voor een keizersnede. Ik werd erg gerustgesteld en ze waren allemaal heel lief voor me en ook voor mijn man.
    Ik kreeg daarna een kamer alleen, Sam lag op de kinderafdeling omdat hij te vroeg geboren was. In de middag werd ik verhuisd naar een 4 persoonskamer waar nog 1 dame lag waarvan haar kindjes ook op de kinderafdeling lagen. Bijna alle moeders waarvan het kindje op de kamer mocht lagen in een 1-persoonskamer!

Deel Deze Pagina