belangrijke mededeling kruidvat flesvoeding.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door DarkAngel25, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  2. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Tja, ik heb de verpakking weggegooid en geef ongeveer 2 flesjes kv per week (dat is naar boven afgerond). Dan zal het niet zo'n issue zijn toch?

3. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Mijn dochter is van 20 april en krijgt dus al vrijwel heel dr korte leventje deze voeding. Ik ben best boos!

4. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Herkenbaar!! In 2010 is de ha voeding ook even uit de schappen gehaald bij kv. Ik was ook boos, zeg maar woest! Overgestapt op Friso en nooit meer kv gekocht.

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    onze dochter heeft deze voeding vanaf maart 2012 tot april dit jaar gehad dus ik weet niet of het over zo'n lange periode gaat ? moeten zulke dingen niet vaker getest worden :x

6. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Slecht!!!

7. Nati

Nati Niet meer actief

Er staat dat het alleen om verpakkingen gaat met houdbaarheidsdatum 19-03-2015.
    Ik denk dat de andere verpakkingen dan wel goed zijn?

Slechte zaak dit en ik denk dat dit Kruidvat veel klanten gaat kosten! Mijn dochter kreeg ook die voeding, maar vanaf nr. 2 ben ik op een ander merk overgestapt waar ik toch meer vertrouwen in had.

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

9. linde90

linde90 Niet meer actief

Het gaat om die batchcode.
    Alle andere zal gewoon goed geweest zijn.
    Een fout in productie lijkt mij

10. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Maarja, wel imagoschade nu. Denk dat mensen dan toch sneller voor een A-merk gaan (als dat voorradig is :p)

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Alsof er bij een ander nooit wat fout gaat...

12. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Waarom boos?
    Kijk, ik snap best dat het heel vervelend is en dat het onprettig voelt, maar het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er een foutje in de productie zit. Hoe vaak een product ook wordt getest en gecontroleerd..

De mensen die zeggen over te stappen naar een ander merk, waarom? ook bij Nutrilon en Friso kan er iets mis gaan hoor...

Nee, ik heb geen aandelen bij Kruidvat, gebruikte zelf altijd Nutrilon maar ik begrijp gewoon niet zo goed waarom er meteen zo negatief gedaan wordt..

13. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Best grappig..

Iedereen zeurt over de lege schappen omdat de Chinezen de voeding opkopen omdat er in China gewoon gif in de voeding zit,en nu is er een tekort aan een middeltje maar gewoon bruikbaar als flesvoeding en worden mensen boos..

Tja...

14. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Wat kan er dan gebeuren met de kindjes als ze te weinig jodium binnen krijgen, wat zijn de gevolgen?
    Daar ben ik heel benieuwd naar.

Kijk, als je kindje bv geel wordt, verzwakt, en huilerig omdat t niet genoeg jodium binnen krijgt snap ik dat je boos ben, maar als er verder geen gevolgen zijn zou ik zeggen: "Shit happens"

Waar mensen werken worden fouten gemaakt.

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Van wat ik eruit opmaak... is dat het geen gevolgen heeft voor je kindje...

Vergeet niet, de standaard eisen zijn bij ons in NL vrij hoog ingesteld, waardoor er als er van iets een beetje te weinig in zit zoals nu, het niet meer voldoet aan die eisen, maar nog wel goed genoeg is om te drinken.
    Safety first gebeuren... dus niet boos zijn, het kan geen kwaad, foutje kan gebeuren maar een foutje is in deze al snel gemaakt omdat de eisen gewoon heel hoog zijn hier (alleen maar beter hoor, als het lager was geweest en de voeding kwam daar onder... dan was het een probleem geweest)

16. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Amen, precies wat ik bedoelde, alleen jij verwoord t makkelijker....

17. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Vraag me af hoe ze erachter komen als het product al in de schappen ligt? Dan hebben ze het al naar de winkels verstuurd voordat ze de testresultaten hebben afgewacht lijkt me.

18. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Dat snap ik, maar weet je ook zeker dat dat om dezelfde Batchcode en Houdbaarheidsdatum ging? Dat is nu niet meer te controleren, natuurlijk, maar ik zou niet meteen van het ergste uit gaan.

Al zou ik er in jouw plaats ook goed van balen, hoor!

19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Bij nutrilon is dit ook wel eens voorgekomen om dan gelijk te gaan roepen dat je het nooit meer gaat gebruiken omdat het niet goed is , is natuurlijk onzin. Tuurlijk moet iedereen het zelf weten maar het komt wel vaker voor, ook staat er dat het jodium gehalte niet TE laag was dus niet schadelijk dus geen zorgen.

20. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Een foutje kan toch gebeuren? Wat een reacties zeg. Er staat duidelijk bij dat het geen gevolgen heeft, maar net niet aan de eis voldoet. Dit gaat bij de andere fabrikanten vast ook weleens mis hoor, die melden het alleen niet. Mensen die BV geven lwten het toch ook niet regelmatig controleren?

Waarschijnlijk laat kv zelfs zijn voeding wel produceren bij 1 van de grotere fabrikanten. Ik verwacht niet dat ze voor elk product een eigen fabriek hebben, dus moeten ze het ergend laten produceren. De meeste grote fabrikanten maken naast hun eigen producten ook 1 of meerdere b-merken (dan natuurlijk niet in exact dezelfde samenstelling)

Deel Deze Pagina