echt balen...ik haat medicijnen en nu met de beeb heb ik het er helemaal niet op. Heb naar aanleiding van ongeloofelijke pijn in mn buik(dacht groeipijnen) een test moeten doen vandaar. De VK zegt dat het allemaal geen kwaad kan voor mij of de kleine...maar had graag mn zwangerschap zonder pillen gehad. moest het ff kwijt groetjes
Blaasontsteking geen fun! Een aantal jaren terug had ik er een abonnement op zeg maar. Wel tig keer gehad, soms gingen ze zo weg, soms met AB. Ben er ook geen fan van, maar ik weet ook dat als je t niet behandeld, t soms veel naarder kan worden! Sinds een aantal jaar gaat t nu beter, voor zwangerschap bijna 2 jaar BO vrij Deze zwangerschap er tot nu toe 1 gehad. Zelfde verhaal, buikpijn (dacht ook banden of groeipijn) Toch maar een milde kuur, want meer ellende wil ik niet. Succes ermee, ik weet hoe naar het kan zijn!
Blaasontsteking kan weeën geven, misschien beval je wel vroeger dan voorzien Is idd geen pretje Kan pijnlijk zijn en vooral die pillen hé
echt whoehaaa als dat eens zou kunnen maar is dat met antibiotica of zonder, kan er namelijk moeilijk mee doorlopen we zullen zien!
best wel met anti biotica hé Hoor je vaak hoor, dat er weeën in een vroeg stadium beginnen door een blaasinfectie. Heb het bij deze zwangerschap maar liefst 4x gehad...
Zucht , hier ook blaasontsteking maare die weeen mogen nog ff wegblijven hoor Ben die pillen alleen nu al zat
Hier ook een blaasontsteking te pakken, er zat ook wat bloed bij mijn urine dus die is op kweek gezet. Heb kuurtje van 4 pillen per dag voor 7 dagen. Overigens merkte ik het aan de harde buiken die steeds vaker kwamen en pijnlijk werden.
De mijne is weg, geen weeën meer gekregen. Is om van achterover te vallen hé! Eerst al die weeën door die infectie, wordt onderdrukt met die weeënremmers, dacht ik dat de infectie nog niet gedaan ging zijn eens de remmers waren gestopt, is ze wél gedaan! Kon het nu niet een dagje of 2 langer duren, dan had ik de beeb al gehad
Ik vind het moeilijk om nu te voelen of het een blaasonsteking is. Ik heb voor de zwangerschap in een korte tijd vaak blaasontsteking gehad wat uiteindelijk uit liep op een blaasinfectie (dus geen pijn meer bij het plassen maar wel pijn in je rug enzo..) .. Ik vraag me af of dat nu ook zo is; plas natuurlijk meer door de zwangerschap maar urine is wel troebel.. Iemand een idee?
Bo20 ik zou gewoon even je urine naar de huisars brengen. Soms heb je blaasontsteking zonder dat je echte klachten hebt.
Klopt, ik had alleen harde buiken maar ja, die heb je vaker. En dat vaker naar de wc gaan, had ook zoiets van ben toch zwanger . Maare was toch raak hoor
Eh... valt me net op dat het hier alweer (of nog steeds) raak zal zijn De éne na de andere harde buik bij het voelen dat ik moet plassen. Die anti biotica heeft blijkbaar onvoldoende gewerkt. En nu mag het doorzetten! (let op, het zal njet zijn, net nu het mag ) Waar je allemaal op begint te letten als je op zwangerschapspagina zit te neuzen hé (werkt echt verslavend, dit forum!)
Ook hier een blaasontstekingklant erbij. Gisteren urine weggebracht en toen konden ze op eerste gezicht niets vinden en nu blijkt dan toch dat er bacterien in mijn urine zitten. Vanmiddag de kuur ophalen!
Nog 1 met een kuur. Balen. Het enige dat hadig was, is dat ik al ziek was. Bleek de volgende dag roodvonk te zijn. Gelukkig viel dit dus gelijktijdig en hoefde ik maar 1 keer aan de antibioticum... Kan je door de blaasontsteking of door de antibioticum weeen krijgen?
Door de blaasontsteking kan je veel last van harde buiken krijgen. maar dat van die weeen wist ik niet hoor. Schijnt dus van wel. Volgens mij niet van de antibioticum... Beterschap, ben er zelf net vanaf..