Ik ben al weer een hele poos vrijgezel... En nou heb ik vanavond eindelijk weer eens een date Maar nu werd ik vanochtend wakker... en zit ik echt elemaal onder de puistjes Het doet gewoon zeer. Ik baal als een stekker! Zit zelfs te twijfelen om het maar af te zeggen.. Zie er echt niet uit... Ik baal zo.... had me er erg op vereugt! Heeft iemand misschien van die huis tuin en keuken ideetjes om het wat minder op te laten vallen?
Hahaha Ik wil graag ooit weer zwanger worden... Maar het is nu ook weer niet zo erg dat ik meteen boven op de eerste de beste spring tijdens die dagen 8)
Hihi snap t hoor Ik zou mn date niet afzeggen hoor, zonde man. Dalijk laat je zo'n lekker ding lopen en als hij je niet moet om die paar schoonheidspuistjes dan weet je ook genoeg! Succes hihi
Tandpasta erop smeren helpt geloof ik. Tenminste dat heb ik eens gelezen. En kijk hier eens: http://www.omaweetraad.com/tipview.php? ... l=Puistjes
Bah, puistjes! Die kunnen je dag echt vergallen. Ik heb er gelukkig nu geen last meer van, maar toen ik net gestopt was met de pil wel. En al die huis- tuin- en keuken middeltjes hielpen mij niks. Het beste vond ik nog de boel goed camoufleren met een camouflagestift, en dan poeder erover heen. En zorgen dat je niet in al te onflatteus licht komt te staan. Tja ik ben zo erg, dat als het best wel dikke pukkels zijn, ik de date zou afzeggen. zo'n tuttebol ben ik, bang dat hij zou denken dat ik altijd pukkels zou hebben. Maar goed, ik ben dan ook een tuthola
Flink plamuren, niet in te fel licht gaan zitten, ga bij open haard of kaarslicht zitten, dat ziet er geweldig uit! Succes, Anakin.
Beetje camoufleren (niet teveel hoor, je moet wel jezelf blijven) en je er voor de rest niet te druk om maken. Als het echt een leuke vent is, waardeert hij je mét puistjes ook wel. En hij heeft zelf vast ook wel eens een puist of pukkel waar hij niet blij mee is. In ieder geval wens ik je veel plezier! Groetjes, Wendy
Oplossing 1: Ach, als hij echt iets met je wil zul je dat nog wel eens vaker hebben haha. Dus dan kan hij alvast aan je puistjes wennen Oplossing 2: Plamuren.....
Tanks allemaal Heb toch maar besloten om wel te gaan... Goed denken aan niet in het felle licht gaan staan Ik denk maar zo.... Als ie hierom meteen afknapt... dan was ie het ook niet waard... Toch? Nou ja.... we zien wel..... Ik hoop maar dat het gewoon gezellig wordt
Ik zou het denk ik met wat zelfspot oplossen. Zo goed mogelijk camoufleren en hem vertellen dat zo erg zijn dat je bijna had afgezegd. Voor hem een reden om je een compliment te geven dat je er heel mooi uitziet
Nou ik had nog een maskertje gevonden met Tea tree.... Nu ik opgemaakt ben valt het wel mee (..... ahum...) Thanks allemaal voor de adviezen! Wordt vervolgd
We zijn ergens wat wezen drinken en daarna een hapje gegeten. Het is een hele aardige man..... Maar niet het "type" man voor mij zeg maar Hij is een kennis van een vriend van mij.. ik had hem hiervoor nog nooit ontmoet.