Nope ik zou nu pas zwanger worden. Ik hecht ook weinig waarde aan het pendelen op zich, het is leuk maar meer ook niet.
Ik heb nog nooit gependeld en ik zal er ook nooit aan beginnen, je blijf dan helemaal hopen. De tijd komt van zelf wel, en als je zwanger ben en als het geboren is dan zie je het van zelf wel.
bij mij is het nog nooit uitgekomen. en ik heb al tig keer laten pendelen . carulli heb ik alleen nog staan en die zegt feb 2007 dus we wachten het nog ff af.
bij mij is het uitgekomen zowel geslacht als maand. gependeld door sonja maar die doet het niet meer geloof ik
Bij mij is er ook nog nooit een pendel uitgekomen .Nu 4 op februari,maar zelf geloof ik daar niet in...Het is wel grappig natuurlijk,maar je moet je er zeker niet op vastpinnen!
Bij mij is het ook uitgekomen door enkele meiden geslacht moeten we nog even afwachten.. liefs Shannen
Ik ben heel veel gependeld, maar tot nu toe is alleen die van Ninetje goed! (zwanger in januari) (Alleen is de innesteling oid niet helemaal goed gegaan..... (ik had dus wel 3 positieve testen...))
Bij mij, klopte de pendel perfect, de sexe trouwens ook. Ik zou jezelf er niet teveel op vast pinnen, het is geen wetenschap