Wendy combineert kraamtijd met werk

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door bosi333, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113

Uitgegeven: 8 april 2010 09:40 Laatst gewijzigd: 8 april 2010 09:40
    AMSTERDAM - Wendy van Dijk verlaat haar zeven weken oude dochter voor de liveshows van X Factor. Vanaf vrijdag staat de 39-jarige moeder van twee elke week in Studio 22 in Hilversum. "Het is wel snel", bekent Wendy donderdag in De Telegraaf. "Het zal toch wel vreemd zijn."

[​IMG] © Novum

"Ik zat thuis in mijn luchtbelletje met mijn kindjes en mannetje", vertelt Wendy, die zeven weken geleden beviel van dochter Lizzy.
    "Ik kom nu weer in een andere wereld."
    Toch heeft de blondine erg veel zin in de liveshows. "Het geeft me heel veel energie."

[​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Collega-presentator Martijn Krabbé houdt Wendy een beetje in de gaten. "De eerste dag wordt best een lange dag. We zijn begin van de middag al in de studio. En Wendy is niet te stuiten, dat was tijdens haar zwangerschap al zo."
    Van Dijk verscheen hoogzwanger op tv tijdens de auditieronden van de talentenjacht. Terwijl kijkers de juryvisits volgden, zette Wendy haar dochter op de wereld. Naast X Factor doet Van Dijk voorlopig niets. "Tot eind mei doe ik niets, behalve genieten van mijn kraamtijd."

2. Ik zag d'r gisteren op tv en moet zeggen dat ze er erg goed uitzag en dat na 7 weekjes sinds ze bevallen is van d'r meisje!

3. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ze ziet er indd alweer goed uit, maar ja dat is altijd bij die bekende mensen hahaha..

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Wie gaat er nou werken na 7 weken al weer???

Sommige mensen lijken niet te begrijpen wat echt belangrijk is, werk of je kindje.

Of misschien denk ik dan te raar en heeft Wendy gewoon andere ideeën.

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Zou er persoonlijk niet aan moeten denken dat ukje dan alweer uit handen te geven.
    En tja er goed uit zien zo na de bevalling... je lijf mee hebben, niet teveel aan komen en een hoop plamuur werk doet veel ;);)

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

na je bevalling heb je 10 weken verlof toch? 3 weken eerder aan de slag vind ik wel meevallen, ik zou het zelf niet doen en ook niet kunnen, emotioneel zou ik er dan nog niet klaar voor zijn om mijn kindje aan iemand anders over te laten.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ieder zijn ding. Ze ziet er goed uit en als ze zich goed voelt..
    Ik ben na 3 wk verlof bevallen maar heb wel nog bijna 2 wk extra opgenomen hoor, voor ik weer ging werken.
    Heerlijk.

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ach ja ze moet het zelf weten. Ik zou het niet kunnen hoor na 7 weken(nu dus) al gaan werken.
    Ik heb d,r nog niet gezien maar ze is normaal al super dun en volgens mij was ze niet echt veel aangekomen denk ik(behalve dr borsten haha wat een kanonnen ineens zeg)

9. Seth

Seth Niet meer actief

Tis wel snel....
    maar vind de titel weer overdreven...... na 7 weken ben je helemaal geen kraamvrouw meer.... (tot 6 weken) dus is ook geen kraamtijd meer....

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ja snel is het wel, maar ja als ze dat wil. en ze heeft denk ik ook weinig keuze, het is van te voren natuurlijk allang uitgedacht.

En ja ze hebben ws allemaal wel een persona; trainer die ze weer binnen no time in het oude maatje krijgen.

11. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ja maar ze gat toch ook niet full time aan de slag...ik bedoel die live show is 1 dag in de week...waar hebben we het over? Ze hoeft ws helemaal niks te doen daar buiten het presenteren om.
    Kan me voorstellen dat ze het gewoon hartstikke leuk vindt!

x

12. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ze moet het zelf weten,maar mijn keus zou het niet zijn.
    De kraamtijd kan je nooit meer over doen en komt nooit meer terug. Maar goed, ze heeft natuurlijk contractuele verplichtingen die ze moet nakomen, ondanks dat haar vriend directeur RTL is.
    Maar nee, ook al is het maar 1 dag in de week....kinderen horen niet zo jong gescheiden te zijn van hun moeder.

13. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ik ging er eigenlijk van uit dat ze de baby mee zal nemen...dan is het misschien anders....

14. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Nou ik vindt het helemaal niet zo raar hoor. Ik voelde mij na een paar weken ook weer superfit en wou eigenlijk wel heel graag weer eens wat anders en miste mijn werk.

Ik vindt het persoonlijk nog wel uitmaken of dit al na 7 dagen of weken is, ze gaat ook niet direct fulltime aan het werk. In mijn ogen niks raars aan.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    vind er niks raars aan eigenlijk.. Het is maar één dag in de week en misschien is die Erland wel gewoon vrij die dag.. neem aan dat die man ook zo z'n vrije dagen heeft? of past haar moeder op ofzo..

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.087
    3.870
    113
    Ze is toch niet fulltime aan de slag, moet ze lekker zelf weten.
    Toen ik van mijn dochtertje bevallen was, ben ik ook na 7 weken weer aan de slag gegaan, aangezien je toen als zelfstandige geen cent betaald kreeg (hebben ze ondertussen eindelijk eens aangepast, nu krijg je dat wel). Al die tijd dat ik dus niets deed, kwam er ook geen geld binnen. Dit was parttime en ik probeerde zoveel mogelijk te doen op tijden wanneer mijn man thuis was. Viel me niet eens tegen om dan al te beginnen.

17. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Toen Hanne vier weken was, zat ik alweer 'n hele dag op school... Manlief was thuis bij de kids.

Ik zie er echt geen kwaad in 'n dagje per week lekker eruit te gaan, ook als je nog in je kraamtijd zit.

Fulltime aan de slag gaan, dat zou ik vreemder vinden, maar een dagje...?

18. Foxter

Foxter Niet meer actief

Moet ze lekker zelf weten. Veel mensen met een eigen bedrijf halen de kraamtijd niet eens :)

19. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

En dan krijgt ze ook dubbel betaald denk ik, via rtl en zwangerschap uitkering...........

20. Aalbes

Aalbes Actief lid

4 okt 2006
    118
    0
    0
    Zie er ook niet zoveel problemen in. Ze doet het heus niet als ze zich niet goed zou voelen.
    Als alles redelijk goed verloopt, lekker toch!

Toen ik met verlof was, was er eigenlijk geen vervanging op mijn werk. Samenloop van omstandigheden en zieken.
    Ze hadden toen net iemand, die mijn werk ging doen. Ik ben na de bevalling (met ongeveer 6 weken) ook af en toe een dagje gegaan om haar op weg te helpen.
    Ik voelde me goed. Kind deed het goed. Geen probleem.

Deel Deze Pagina