Het is een beetje dubbel om te klagen over spullen als je eindelijk zwanger bent wat het belangrijkste van alles is! Maar toch..... We hebben het financieel niet breed, maar ja, wie wel in deze tijd Begin Oktober moet onze 23-jarige auto gekeurd worden en we zijn erachter gekomen dat die nooit van zijn leven goedgekeurd wordt tenzij we er 800 euro in gaan investeren, de dagwaarde van de auto is 60 euro dus lijkt me duidelijk dat hij dat niet waard is! Vandaag in principe een nieuwe auto gekocht, kostte 1250 euro (ja het is geen super auto want daar hebben we het geld niet voor), heb nog flink zitten afdingen en met inlevering van onze auto mochten we de nieuwe voor 1000 euro hebben met 1 jaar APK (onze oude auto gebruiken ze hoogstens nog voor onderdelen maar is te duur om op straat te houden ) Dat is dus een rib uit ons lijf. Komen we er vanmiddag achter dat de scooter stuk is en met wat pech gaat dat 200 euro kosten want het duurste onderdeel is stuk!! Dan hebben we nog een hond die over 6 weken waarschijnlijk een sterilisatie moet krijgen voor 300 euro wat niet meer vergoed wordt door de verzekering (onze honden zijn verzekerd)! Hoeveel pech kan je in een keer hebben?? Ik moest het eventjes kwijt pfff.
Ik herken dat, soms komt alles tegelijk. Dat is mooi balen. We hebben met z'n allen helaas geen geldbomen in de tuin. Succes met alles!
tuurlijk mag je klagen! als het komt dan komt ook alles in 1 keer... wat voor een scooter hebben jullie? wij hebben namelijk er nog 2 staan aan onderdlen
Wij hebben een Beeline Veloce bromscooter, komt niet zo heel erg vaak voor, is een heerlijke scooter maar ja, nu dus iets duurs aan stuk :x
Heel irritant! Hier eindelijk de tuin gedaan was behoorlijk bedrag krijg ik in de maand daarna een enorm bedrag onverwachte kosten kon er ook nog wel bij vervolgens dure APK wasmachine en droger stuk Ben er nog chagerijnig van!
Heel vervelend zeg Ze zeggen altijd dat alles in drieen komt. Hopelijk stopt het nu dan ook met de pech
Pff ja herkenbaar. Of dan denk je weer eens een bedrag te kunnen sparen en komt er opeens een dikke rekening binnen. Hier ook altijd alles in één keer
Zullen we een dorp stichten. Gewoon wat hutjes op de hei. Geen geld, geen betaalverkeer? We wonen dan sober, dus kunnen dure dingen niet kapot gaan. Zonder geld, krijg je ook geen rekeningen...