Ik vindt ze zo supergaaf die Shabbies!... Maar de prijs! 😳 Ik vindt het wel errug veel... Moet ook nog nieuwe sneakers, truien, broeken enz.. Wie weet supermooie Shabbies look a likes? Liefst taupe, maat 41 en gespjes!
Ik heb een aantal paar en vind ze het geld wel echt waard. Maar wat er niet is, is er natuurlijk niet. Ik weet dat Nelson altijd look a likes verkocht. Of ze die met gesp hebben weet ik niet.
I love shabbies. Alleen 1 groot probleem: maat 39 is te klein en 40 is te groot. Echt al 6 keer gepast (verschillende modellen) maar het gaat gewoon niet. Anywayyy dat is mijn issue waar ik mee moet leven. Mijn advies aan jou is: koop het echte werk!
Ik vind ze heel leuk maar heb er even binnen op gelopen en vond ze niet fijn. Heb deze dus te koop in maat 39, nieuw in doos!! Stuur gerust een pb bij interesse.
😍😍😍😍 een schoenentopic openen was al geen goed idee, maar deze zijn gaaf!!! Helaas gaan ze mij niet passen, maar ik weet naar welke schoenen ik op zoek ga nu. Edit: Ok, ik kan ze niet vinden bij van den assem, shabbiesamsterdam of omoda. Help!
Punt met shabbies is dat ze echt ingelopen moeten worden en veel mensen hebben daar het geduld niet voor. Ik heb 3 dagen zere voeten gehad maar nu leef ik erin. Dat gezegd hebbende: om die reden zijn er veel tweedehands shabbies die als nieuw zijn, met een vriendelijke prijs. Daar zou ik eerder voor kiezen dan voor lookalikes. De kwaliteit is echt super, ik gok dat ik makkelijk een aantal jaar met een paar kan doen.
Ik heb een kortingscode voor 15% bij van den assem... je mag een PB sturen. ze zijn het geld echt waard, mijn huidige schoenen gaan dit seizoen het 3e seizoen mee, maar ik had 7 jaar geleden al mijn eerste laarzen gekocht die nog steeds goed zijn alleen het model is niet meer 'hip'. (Voor zover ik hip ben....)
Als je ze niet direct nu nodig hebt, kun je ook wachten. Vaak tegen het einde van het seizoen kun je ze kopen met 50% korting!
Ik heb vorige week die met dubbele gesp besteld voor mijzelf en in het echt vielen ze enorm tegen! Zo lomp. Erg jammer, maar goed, mezelf ook weer 240 euro bespaard. Pas ze eens, zitten ze goed en vind je ze nog mooi zou ik ze kopen. Anders uit je hoofd zetten en op zoek naar wat anders.
Helaas zijn deze niet meer te koop. Zijn van 3 jaar geleden. Ik heb gympen ervan. Zijn niet van Shabbies de gympen dan maar frettons uit dezelfde lijn.
Ik vind ze superfijn en leuk maar had hetzelfde probleem, ik vond ze veel te duur. Tip! Afgelopen zomer, toen het 30 graden was heb ik ze oo marktplaats voor minder dan de helft van de prijs gekocht van iemand die ze een paar keer had gedragen maar niet lekker vond zitten! Nu het was kouder wordt zijn het echt fijne laarzen, ik heb de grijze die gevoerd zijn van binnen.
Bij mij doen ze zeer bij de knobbels op mijn enkel (buitenkant enkel) Zou dat echt nog beter worden??
Wauw! Ik vindt ze supergaaf, wou alleen dat ik niet zulke grote voeten had, maat 41 dus daar kom ik helaas niet in..
Dankzij zo'n topic ga ik dan toch weer kijken.. En met succes! *zojuist een paar laarzen voor mezelf (30euro) en mijn dochter (15 euro) gekocht*