Bij mij wel! Ik had echt pijn de eerste dagen en baalde als een stekker. En ineens zaten ze als gegoten. Het is heel soepel leer dat naar je voet gaat staan.
Ze blijven wel heel erg mooi en soms zin ze in de sale. Je moet ze inderdaad wel inlopen ze hebben bij mij best lang echt zeer gedaan.
Ik heb ook shabbies en idd de eerste 2 weken blaren en zere voeten maar nu zijn het pantoffels !! ze zitten heerlijk, lekker warm, blijven mooi en staan overal leuk bij Deze heb ik http://www.dungelmann-schoenen.nl/img/plat-gevoerd-laarsje_1500x1500_20107.png
Als het goed is zijn ze verkocht! Worden straks opgehaald. Ik ga toch voor nog een paar Aqa schoenen. Dat vind ik echt pantoffels
Boudewijns schoenen hier in t dorp. in de sale vorig jaar voor 70 euro. Hoogzwanger moest ik echt wat zonder hak, maar nu niet zwanger loop ik er nog steeds heel graag op. Hier heb je ze nog:AQA Vachtlaarsje gesp A3114 bruin suede voor dames online kopen bij Dungelmann Schoenen | Laat u verrassen door onze collectie
Wat grappig! Ik wilde net gisteren een topic openen over hoe ze vallen. Ik heb nu 2 weken getwijfeld over de aanschaf en echt gekeken naar look-a-likes, maar gisteren toch de echte besteld. Waarom? Vanwege de afwerking en de tijd wat je ermee doet. De zool in dezelfde kleur als de schoen bijvoorbeeld, het gespje aan de achterkant ipv de zijkant. Plus het is gewoon een hele goede kwaliteit en ook daar betaal je voor. Ik heb de zwarte besteld met voering in mijn eigen maat (41). Ben echt heel benieuwd! Vandaag komen ze binnen
Ik heb ze vanochtend binnen gekregen en love them!! Ze zitten heerlijk en ze zien er ook gewoon uit als laarzen die hun prijs waard zijn!
Ik hou van shabbies! Schoenen die elk cent waard zijn, want ze blijven jaren mooi. Ik heb inmiddels vier paar en de eerste twee weken vind ik ze niet fijn zitten. Alsof ze net te klein zitten. Even doorzetten en dan vormt het leer zich helemaal naar mijn voet. Ik vind ze na de eerste periode echt zalig zitten!
Ik hen vandaag deze aQa schoenen gekocht, iets vriendelijker dan shabbies geprijsd, echt leer en schapen wol. Hoop er warme voeten mee te houden deze winter 😁
Ik heb inmiddels 7 paar Shabbies en ze zijn hun prijs echt meer dan waard! Persoonlijk zou ik nog even doorsparen (als dat mogelijk is) en dan toch voor Shabbies gaan.
Hier heb ik ook nog naar gekeken, maar ik vond de cognac kleurige zool bij een zwarte laars echt een afknapper. Maar, verder vind ik de aQa een goede look a like