Shake dieet kruidvat

Discussie in 'De lounge' gestart door siena, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    403
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben vandaag begonnen met de shake dieet van de kruidvat.
    Wie heeft hier ervaringen mee? Hoeveel kilo's ben je daarmee kwijt geraakt? Nog tips?

Of zijn er mensen die er ook mee bezig zijn?

;)

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

denk dat je er snel een kilo of 3 mee kwijt bent maar als je stopt dat ze er ook meteen weer aanzitten. gezond en gevarieerd eten werkt beter

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hahaha en dat vind m'n moeder ook, die blijft geniaal, waar ik m ook tegenkom :D:D:D

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik vond die goor haha maar heb wel weightcare gebruikt.

Ik viel snel 5 kilo af maar helaas zitten die er weer aan. Maar ik heb dan ook niet zo op me voeding gelet door omstandigheden. ze zijn er best lang wel afgebleven.

Maar net zo als met gezond eten zul je altijd op moeten letten en dat is niet anders als je effe gaat shaken.

Ik deed trouwens maar 2 shakes en 1 gezonde avondmaaltijd omdat ik veel sport 600 cal is dan echt te weinig op een dag

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik heb een halve dag geshaked, maar vond het zooooo goor en niet vol te houden. idd kun je zoals Henkie al zegt beter gezonde dingen eten en al het ongezonde skippen, werkt erg goed :)

nu inmiddels 10 kilo kwijt de afgelopen 8 weken door enkel de ''rommel'' te vervangen door gezond eten

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Echt vies brrr..
    Gister Obesimed gekocht vandaag begonnen ben benieuwd :)

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    daar zou ik nou nooit aan beginnen haha ik lees overal dat je heel de dag op de wc zit...

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    '
    Haha heb ik niet gelezen?
    Tot nu toe gewoon honger dus ,, maarja zal wel moeten inwerken...

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja als je iets van vet eet komt het er weer uit. Nou ik heb een hele tijd zo iets gehad zonder pillen en ben blij dat het nu eindelijk weer normaal is haha

10. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    403
    0
    0
    Ja ik hoor idd veel dat het best vies is. Die vanille is best lekker moet ik zeggen. Smaken verschillen wat dat betreft.
    Ik ga het maar 2 weken gebruiken, ik wil min ca 5 kg afvallen (mn laatste zwangerschapskilo's).
    Ik probeer altijd wel gezond te eten, maar die kilo's blijven eraan zitten :(
    Was gewoon benieuwd naar de ervaringen.

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    O dan kan ik onbezorgd een patatje eten haha. Nee zonder gekheid volgens de verpakking krijg je alleen minder honger.

12. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    403
    0
    0
    WOW!:$ 10 kilo in 8 weken.. Wat goed van je zeg!

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

thnkx, stond er zelf ook van versteld.. nu nog een kilo of 5 en ik ben tevree :D

14. flerk

flerk Niet meer actief

Ik geloof heilig in hoe Daantje het doet, alle ´rommel´ laten staan en verder natuurlijk gezonde keuzes maken. (hoewel 10 kilo in 8 weken echt veel is hoor!). Op deze manier val ik ook af. Vooral als ik me 's avonds inhoud en een appeltje neem in plaats van zo'n ongelooflijk overheerlijke stinkendlekkere zak chips!

15. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

6 keer per dagen eten.. sporten.. moet jij eens opletten ;)

allemaal troep die shakes... zodra je stopt zit het er zo weer aan plus nog meer kilo's

zolang je je oude eetgedrag niet aanpakt heeft het oook geen enkele zin :)

16. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Nou me pil werkt hoor! Heb vanochtend om 9 uur voor het laatst gegeten 2 broodjes! Normaal alweer 2 boterhammen op en de ´rest´:p

17. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    Ben het met littlemomsters eens.

6 keer per dag eten, wat krachttrainjng, dus geen cardio erbij en je gaat als een speer.
    Bij ontbijt, lunch en diner gebruik je veel eiwitten, groente en gezonde vetten.
    Jaja vetten, van gezonde vetten wordt je nl niet dik.
    2 keer per dag iets van complexe koolhydraten. Bv zoete aardappel, zilvervliesrijst, en s avonds voor het slapen gaan weer wat eiwitten.

Je zal zien je gaat snel en nog gezond ook, en zeker geen honger!

18. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    403
    0
    0

19. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    Is goed.

Hopelijk gaat het je lukken, en pas je straks in de jurk!!

Zet hem op!

Vast een fijne bruiloft toegewenst.

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik vind de kruidvat shakes prima te doen!
    Oke, de weight care shakes zijn lekkerder, maar kruidvat is een prima (goedkoper) alternatief.
    Als je weightcare niet in de aanbieding is ( 18 euro p.pak), haalde ik een kriidvat bus .

Ik ben verschijnende keren begonnen met shaken, maar ik hou het gewoon echt niet vol. De eerste twee dagen redelijk en dan de derde dag heb ik zoooooo'n honger!

Nu let ik net als daantje goed op mijn voeding en ik beweeg regelmatig, waardoor ik in 4 weken 5,5 kg ben afgevallen.
    En ik eet alles, alleen met mate.

Heel veel succes!

(heb mijn banner nog niet aangepast zie ik nu, zit op mn mobiel. Haha)

Deel Deze Pagina