Donderdag om 14:09 bevestigingsmail gehad dat H&M mijn pakketje aan het inpakken is, nog geen mail ontvangen dat het verzonden is. Als ik mijn pakketje volg staat er nog steeds dat de verzender het pakketje aan het voorbereiden is. Wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?
Deze week bestellen is volgende week bezorgen. Staat ook bij het bestellen dat het tussen 8 en 13 april geleverd word. Duurt lang bij de hennes
Vind dat echt belachelijk. zo'n groot concern en dan nog dagen moeten wachten op je bestelling. Bijna overal is het er binnen 24 tot 48uur. Voor mij een reden om niet bij de H&M te bestellen, het kan gewoon veel sneller allemaal.
Bij mij gaven ze de verwachte bezorgdatum: tussen 5 en 8 april Ik kreeg het net binnen. Nadat ze zeggen dat ze het inpakken duurt het meestal nog 3 a 4 werkdagen
Hier verleden week zaterdag besteld en zou deze week komen. Dinsdag bericht gekregen dat ze het aan het inpakken zijn en nu ook nog niet sgehad. verwacht het ook niet meer vandaag, anders hasd ik wel een mail gehad dat het verzonden was. Vind het echt een nadeel dat het zo lang moet duren daar, maar ja daar moet je gewoon rekening mee houden.
Oke, ik vind het raar omdat ik het vorige week donderdag al heb besteld (28 maart) Eerst wilde ze het niet verzenden omdat ze vragen hadden waar ik per toeval achter kwam omdat ik contact met hun zocht om te vragen waar mijn pakketje bleef. Nu is het wel verzonden, afgelopen donderdag, maar bij het volgen van het pakketje staan volgens mij niet de juiste dingen aangegeven en ik heb nog geen mail gehad dat het verstuurd is. Ook staat nu het bezorgadres op TPG post en niet op mijn huisadres.... zo onduidelijk en slordig allemaal
Over een paar jaar. Haha nee zonder grapjes, bij mij lijkt het altijd eeuwen te duren voordat mijn bestelde H&Mpakket binnen is. Dat is het lastige aan bestellen bij H&M.
Bij mij bij het bestellen vandeweek stond er 8-12 april verzenden. Ligt het net gewoon al in de bus! Beetje jammer dat de jas voor Finn te klein was. Nu heeft mijn schoonmoeder die dus als nog in de stad opgehaald voor ons! Haha! Maar hier dus erg snel! Vorige keer had ik het trouwens ook redelijk snel. Zaterdag besteld, donderdag in huis. Vind dat best oke.
Ik merk dat er altijd verschil is qua leveringstijd wanneer ik een kortingscode gebruik. Geen idee hoe het kan, maar het is bij mij echt zo dat het langer duurt wanneer ik kortingscodes gebruik. Wat ik ook ÉNORM vervelend vind is dat je iets besteld (wat op voorraad zou zijn) en dat je dan in je mailbox of bij het overzicht ineens ziet dat je er nog zeker 6 tot 8 weken op moet wachten.
meestal is het bij HM: deze week bestellen.. volgende week in huis.. en als je dus begin van de week bestelling plaatst.. duurt het dus erg lang.. je ziet dan ook vaak dat je dag erna of zo nog je bestelling kunt wijzigingen bestel je laat in de week.. dan kan dat niet meer, dan heb je vaak direct erna al het mailtje dat het wordt ingepakt
Bedankt voor jullie reacties. Bij mij word de datum waarop het verzonden is ook steeds gewijzigd, donderdag, de dag dat H&M bevestigde dat het verzonden is stond er de datum van 04042013. Gister stond er bij verzonden de datum van gister, 05042013 vandaag staat er de datum van vandaag???!!
Ik heb nog nooit iets bij h&m besteld en ben dat ook niet van plan: ik heb namelijk al zoooo vaak dit soort topics over h&m voorbij zien komen hier op het forum! Het is altijd gelazer. Ik begin er niet aan.
Tja.. als je t snel wil hebben, ga dan gewoon na winkel... Echt vaak besteld, max. ong. 2 weken wachten.. alleen nu 3 strapless topjes die in mei binnen komen.. agja 't is toch nog geen mooi weer
Hier tweemaal donderdag besteld en donderdag erop binnen. Kreeg hierbij overigens alleen een bevestiging van bestelling en we zijn aan het inpakken mail, niet meer de verzonden email. Track en tracé code klopte ook niet, maar ach zolang ik met flinke korting kan bestellen wil ik best een weekje wachten