Merk; hot lava en website ervaringen. Bohemian.

Discussie in 'De lounge' gestart door Delta, 22 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

2. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

De website ziet er wel betrouwbaar uit vind ik..

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik heb er 1x iets besteld, binnen 2 dagen in huis en heel netjes verpakt.

hele leuke site vind het alleen wel vrij duur allemaal
    ik had een tuniek besteld en de kwaliteit was goed maar niet dat je zegt geweldig. maar dat kan natuurlijk ook per artikel verschillen

4. Delta

Delta Niet meer actief

Dankjewel zebra. Ja de kwaliteit.. Ben altijd zo bang dat zo een (wit) jurkje doorschijnt en ik alsnog allerlei topjes en leggings eronder kan doen, van de zomer niet zo handig als het heel warm is. Die sandalen zijn echt te leuk. Maar vrij duur, vanaf 70 euro.. Dus ik verwacht wel kwaliteit ipv karton of zo.

5. Sarax

Sarax Bekend lid

19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Zag in het gastenboek ook wat reacties staan, ook negatief, heb je daar al gekeken? En als je de naam Googled dan kom je ok vaak wel recensies tegen, ben zelf niet bekend met het bedrijf.

6. Delta

Delta Niet meer actief

Zal het gastenboek eens bekijken.. Verder kan ik er niks op google over vinden.. Dat vond ik wel vreemd. Weet iemand nog meer soortgelijke (betrouwbare) sites met zulke kleding?

7. mama c

mama c Niet meer actief

Ik heb weleens een jurkje besteld voor mijn dochter van het merk 'Hot Lava'. Dit jurkje had ik bij een bekende website verkocht die veel merkkleding voor voornamelijk kinderen verkoopt.
    Het jurkje is een wit jurkje van stof wat aan de bovenzijde en onderzijde gehaakt is. Was toen oorspronkelijk iets van 75 euro, en ik had hem afgeprijst gekocht voor zo'n 27 euro ongeveer. Hartstikke leuk jurkje, alleen het haakgedeelte aan de bovenkant was niet goed afgewerkt, dus voordat hij gedragen was liet de hele bovenkant los. Ik heb toen de website benaderd waar ik dit jurkje besteld had, en daar werd geantwoord dat dit weleens kan gebeuren omdat het handwerk is. Nu mocht ik dit jurkje naar deze website terugsturen waar ik het besteld had, maar ik had hem nodig voor een foto-shoot, dus zelf het haakwerk hersteld.
    Blijft dus wel link met die handgemaakte dingen, vooral als het om zulke prijzen gaat!

8. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Ik zit hier in mijn hot lava tuniek en die is echt mooi en leuk! De site ken ik niet maar het merk is ook bij eb en vloed te koop.

9. Delta

Delta Niet meer actief

Oké! Verschillende meningen over de kwaliteit dus.. Ik ga het nog even uitzoeken :) bedankt voor de reactie's in ieder geval. Mochten meer mensen nog wat weten; graag ! :)

10. lauraa

lauraa Actief lid

17 nov 2010
    230
    17
    18
    Heb meerdere kledingstukken van hot lava. Vind het een mooi merk, zeker geen klachten.

Deel Deze Pagina