Het is wel heel leuk en fijn om er met lotgenoten over te praten. Maar toch moet je wel oppassen dat je er niet teveel in blijft hangen. Je moet juist de negativiteit omzetten in positiviteit en er tegen vechten!! Waar gaat dat boek precies over Sam?
Ik herken het, ik ga ook shaken als ik gespannen ben of een gesprek heb wat ik heel erg spannend vind. Ik heb het al zolang ik me kan heugen en pak dan gewoon geen glas op. Soms als het heel erg is dan helpt het om beide voeten op de grond te zetten en even een diepe zucht te nemen. Dan is het niet weg maar word het weer wat minder. nooit gedacht om er iets mee te doen eigenlijk.
En hier nog zo'n idioot, al zo lang ik me kan herinneren tril ik vreselijk bij spanning / stress/ woede / verdriet. Paniekaanvallen heb ik (gelukkig!!) niet, komt bij mij gewoon omdat ik vreselijk slecht mijn gevoel kan uiten... en het moet er toch uit he?? Dikke knuff voor alle meiden die er wel heel veel last van hebben... lijkt me erg vervelend!
Het boek is een echt aanrader voor mensen die bang zijn voor de dood. Ik kan mij volledig vinden in dit boek en ben dus ook niet bang voor de dood. Het boek gaat over het leven en de overgang naar de dood. bol.com | Het Tibetaanse boek van leven en sterven, Sogyal Rinpoche | Nederlandse... Lees de beschrijving maar
Ja echt vaag hoor dat we dr tijdens de zwangerschap totaal geen last van hebben. Ik maak me niet eens meer druk voor ik ergens heen ga Hopelijk blijft dit zo als de kleine er eenmaal is...
ow jee herkenbaar! Ik heb nu tijdens mijn zwangerschpap (en van mijn zoontje toen ook) had ik ook nergens last van... Ik loop wel bij een psych om het onder controlle te houden (ben veel te bang dat het weer terug gaat komen) Dat trillen heb ik alleen als ik dus geslapen heb en wakker word en als ik bijv harkloppingen heb dan ga ik ook trillen... Ook moet ik altijd dan naar de wc waardoor ik bang ben dat ik het krijg als ik ergens ben waar geen wc is... Dusssss dan gebeurt het juist daar... sterkte want die dingen zijn echt niet leuk!! En echt wat aan gaan doen hoor!