Heb niet het hele topic gelezen, dus misschien is het al gezegd, maar ik ben op de dag van het songfestival ff geen Nederlandse, want schaam me kapot met dit lied én met de zangkunsten van deze dame! Niet om aan te horen dit!!
uuuhm....dit gaan we toch niet echt sturen naar het SF he....dit is toch een grap? OMG...laat het een grap zijn!!!!!!!
Ach, met een flinke neut (heeeeeeeeeeeeeele flinke neut) zal het best leuk zijn Mja, wat verwacht je nou van de Tros en Pierre Smurf? Dat kan toch nooit wat worden? Ik lach me trouwens echt helemaal lam als ze bij de eerste 3 zitten
Vind die Pierre Smurf (haha goeie Dees) een beetje een omhoog gevallen persoon. Hij vind zichzelf heel wat en denkt serieus dat ie een briljant nummer heeft geschreven. Terwijl het eigelijk een beetje vergane glorie is geworden. Maar let op zul je zien dat ze heel hoog eindigen!!!! En anders zou die gaan emigreren, over 25 jaar dat is weer jammer dan.
Nou, vooruit.... Voor de liefhebbers nog een keer YouTube - EUROVISION 2010 NETHERLANDS-Sieneke -Ik ben verliefd Shalalie
Nou we hebben gisterenavond zitten kijken, nou we hebben ons dood gelachen. Wat een blunder zeg. Ik schaam me dood dat ik uit nederland kom even. Ow en het eerste zei ik als nu ook nog die Sieneke wint dant is het echt compleet, verschrikkelijk. Wat een oudbollige tuthola. En die Yolanthe, jeetje wat kan zei slecht presenteren. Wat een aanfluiting zeg.
Hoe gekker op het SF, hoe meer kans je hebt om te winnen... Zo is het tegenwoordig nou eenmaal. Komen ze GVD met zoiets aanzetten! mijn god zeg. stelletje kneuzen
hehe ken nog een roddel over die pierre smurf... hier in de buurt is een bordeel (hier heet het een hoerenkot hehe) en elke zondag zou meneer smurf hier een jaar of 10 geleden worden afgezet door zijn chauffeur voor een portie plasseks. geen idee of t waar is, maar hier zeggen ze het allemaal en ik geloof het natuurlijk graag
Jaaa, maar dat IS het nou juist ... de kunst van het het SF is een liedje verzinnen, dat zo nietszeggend en pretentieloos is, maar wel een deuntje heeft dat blijft hangen ... vandaar dat het 30 jaar geleden wel beter ging ... Want volgens mij kan niemand nog de nummers van de laatste jaren opnoemen van Nederland. Iedereen kent wel Ding-a-dong ... en dat was ook een geheel nietszeggend nummer, dat bij iedereen bleef hangen Even afgezien van de afgang van gister, Nederland op z'n kleinst, maar het zou mijn echt niets verbazen als deze wel hoger gaat scoren dan de Toppers vorig jaar ... waar eerlijk is eerlijk, dat vond ik ook niet om over naar huis te schrijven.
kansloos dit, echt heel erg, wij kijken altijd, vroeger al dus blijft er wel in, maar dit jaar ben ik dan toch voor turkije hoor. pffff wat erg dit.
Ik sta er echt versteld van dat zij nog maar 17 is! Het nummer is uiteraard kansloos én nog vals gezongen ook. Ik vind het meer zo'n volksliedje, categorie Grad Damen/René Schuurmans enz.
haha ik heb ieder jaar met mijn man een soort ´strijd´ betreffende het eurovisie songfestival tussen NL en Turkije. Je kunt begrijpen dat ik vanochtend hard werd uitgelachen bij het ontbijtnieuws toen dit liedje voorbijkwam .
@modjes. kunnen jullie ALSJEBLIEFT dit topc weghalen of in elk geval de titel veranderen???? elke x dat ik met veel pijn&moeite dat klotige lied uit mijn hoofd heb zie ik de titel weer hier! :x
Nou, nu maar eindelijk hier eens voor het eerst het liedje gehoord! Ja ik leef onder een steen, haha, nee kijk bijna geen tv, dus krijg het niet te horen tenzij ik het zelf zoek op de computer. Maar dat mens, ze is 17? Nou sorry, maar mijn oma ziet er haast nog jonger uit, haha! Nee ik had echt op zn minst gedacht dat dat mens dat staat te zingen ergens eind 30/begin 40 zou zijn... En het liedje, nouja, ik heb het even doorgespoeld na ong anderhalve minuut en toen weer snel uitgezet. Mijn hemel zeg, dit geloof je toch niet, hiermee denken ze te winnen? Haha, ik lach me nog dood ! Wat ik me trouwens ook bedacht, dat meiske is dus pas 17, wil blijkbaar wel iets van een zangcariere 'kijgen'? Nou, dan moet je er toch niet aan denken dat je met dit lied als eerst bekend bent geworden bij het publiek? Hahahhaha, volgens mij neemt nooit iemand je dan meer serieus. Of mis ik iets en is ze al bekend, haha!
Ach, ik heb me ook rot gelachen... maar laten we wel wezen.. we hebben het met zogenaamde professionals geprobeerd en dat was een echt succes... NOT dus wie weet dat deze aanfluiting wel succes heeft... Als ik naar sommige winnaars van de afgelopen jaren kijk... dan maken we nog kans ook hahahahaa. Ach, ik vind het euro songfestival vooral een hoge amusementswaarde hebben en dit liedje en deze meid gaan daar goed aan bijdragen!
Hanneke, lees de reactie onder de jouwe maar eens, hahaha! Geloof het of niet, maar er is een heel publiek voor dit soort muziek in NL... Frans Bauer en Marianne Weber enzo zijn gewoon heel populair bij veel mensen. Tja, ik kan er zelf niks mee hoor, je moet er van houden... Ik vind alleen wel dat dit gewoon echt niet een goede inzending is voor het Songfestival, tenminste niet als je nog de illusie hebt dat je wil winnen. Maar dat heeft Nederland al jaren niet meer, die snappen niet dat het SF wel vooruit gaat in de tijd.
Zullen we een pol maken ? En dan die gene die winnen die krijgen dan van de verliezers een kaartje thuis je gestuurd met de tekst '' Oke je had gelijk '' hahahahahaha