shalalie shalala.......

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door meidenhuis, 8 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik moet helemaal niks haha. Ik hou gewoon absoluut niet van het marianne weber/frans bauer/anita meijer-genre. Heb verder niks tegen Sieneke, maar je moet wel toegeven dat ze er een stukje ouder uitziet dan 17.

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Volgens mij ben je op je voorhoofd gevallen ;)

Trots ? Op zo'n afschuwelijk liedje ?? Ben eerder beschaamd dat we durven te proberen om met zoiets op het SF te komen ...

En niet veel make up ? .. Kom op als je je vinger tegen dr wang drukt ben je je halve vinger kwijt ... En voor iemand van 17 is dat echt to much ...

Nee sineke ik gun je je succes maar denk niet het het haar gaat lukken op het SF ..

Ze had zich beter in kunnen schrijven voor het Junios SF hahahahhaha :D

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    of het mega piratenfestijn.

4. chantal1984

hahahaha idd ...

5. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Haha!
    Maarreh....hoe kan het dan dat die volkszangers het zo goed doen? Ik bedoel, Frans en Marianne en Jan Smit schaar ik hier ook maar onder, die verkopen toch onwijs veel platen? En volgens mij vinden best wat ZP mensen dat heel OK muziek!

Voor de duidelijkheid: ik heb echt een hekel aan Nederlandstalige muziek en ik vind Vader Abraham heel fout (sla Wikipedia er maar eens op na).

6. Seth

Seth Niet meer actief

ik hou niet van Hollands..... ik hou van Nederland en Nederlands.....
    Een goed Nederlands nummer was beter geweest........

Als zo'n Hollands mokkel sturen......;)

en als er mensen zijn die dit mooi vinden prima, die draaien het dan maar lekker in hun (woon)wagen.... maar voor het songfestival, onze natie vertegenwoordigen.... kom op zeg... is toch geen reclame!!

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Denk toch dat een ´soort mens´ is wat daar gek van is.. kampers en kermisvolk?

8. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Nounou, dat vind ik niet nodig, opmerkingen over "kampers en kermisvolk"! (en nee, ik ben geen van beide)

Ik weet nog van vroeger, ik woonde in een dorp, dat al die dorpelingen naar de piraat luisterden en van dit soort muziek houden. Enneh.... tegenwoordig zingt elke student keihard mee met Dokter Bernhard, Rocky en noem maar op....

9. chantal1984

Nou met marianne weber en frans bauer ed hoef ie bij niet mee aan te komen maar bv Jan Smit en Nick & Simon kan ik dan zo af en toe wel waarderen ...

VInd fransie en marianne ook niet echt vergelijkbaar met Jan Smit bv .. Tuurlijk het is allebei nederlands maar het type muziek is totaal anders ...

10. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Voor mij is het allemaal hetzelfde hoor! Maar ja, ik hou er dan ook gewoon niet van dus komt bij mij allemaal onder het kopje: niet naar luisteren. ;)

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Kampers en kermisvolk is niet meteen heel neerbuigend bedoeld of iets, maar vaak zie je toch wel dat dit soort mensen wat helemaal gek is van deze muziek een beetje in die richting komen.

12. Seth

Seth Niet meer actief

ook nuchter....??:D

13. Seth

Seth Niet meer actief

begrijp wat je bedoelt hoor..... is gewoon een "uitdrukking"...

ik noem ze zelf hier thuis meestal: goudenketting figuren....:D

14. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Oke, zal ik mijn mening even geven :$

Een aanfluiting!:x

Echt, die meiden zullen best leuk en knap zijn en Vinzzent mocht er ook zijn die ik zelf overigens de beste vond van de 5.
    Het programma leek even snel in elkaar te zijn gezet.
    Yolanthe haar presentatie was buiten gewoon slecht.
    Marlous en Corry hadden ruzie, Marlous vond ik veeeeel te snel zingen en leek op een smurf in Bratzkleding en make-up
    De meidenploeg leek erg op een uit de grond gestampte frizl sizle.
    Peggy may was erg traag en Sieneke zong toch echt een paar noten vals, misschien door de zenuwen maar hoe moet dat straks voor een groot publiek?
    Ik heb een vriend die reporter is voor het Eurovision Song Contest, hij vind alles geweldig en aangezien hij echt kan zingen vind ik dit echt een domper voor hem.
    Hij MOET het geweldig vinden maar diep in zijn hartje huilt hij volgens mij.
    Ik ben in ieder geval al met een cover bezig voor eigen bezit, het is in en in triest!
    Ook Pierre die dus echt voor blok werd gezet.
    "Je moet nu kiezen" werd hem gemeld, "doe dan maar Sieneke".
    Zo werkt het niet aaaaaaaaargh, en dan straks het commentaar van Cornald Maas eronder en dan is de puntentelling kompleet 0 punten!
    Het buitenland denkt helaas net zo, de inzending die Nederland heeft wordt echt helemaal met de grond gelijk gemaakt.
    Mijn advies aan Sieneke is om haar terug te trekken!

15. chantal1984

maar we vinden het allemaal zooooooo slecht dat we er inmiddels al 8 pagina's over praten ;)

hihihihihi

16. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Trouwens wat Nederlandse muziek betreft, dat vind je leuk of helemaal niet leuk!
    En lang niet alle Nederlandse muziek is een "kermisattractie", er zijn zoveel mooie Nederlandse nummers.
    Denk aan artiesten zoals Boudewijn de Groot, Ramses Shaffy en Herman van Veen bijvoorbeeld.
    Die zijn toch niet te evenaarden aan Frans Bauer of Jannes?

17. Seth

Seth Niet meer actief

Dat bedoel ik dus met Nederlandse nummers......

De ene categorie noem ik HOLLANDS....
    en de andere Nederlands.....

18. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0

Nederlandse muziek hoeft niet slecht te zijn :)

Het Songfestival was/is ronduit slecht te noemen.

Het liedje is gezongen door verkeerde stemmen, ik zou het liedje laten zingen door Kinderen voor kinderen :D
    Of door de smurfen

19. chantal1984

Daar doelde ik ook op ;)

zoals je zelf ook al zei, er zitten mooie nederlandse nummers tussen ( niet van frans en marianne hoor in mijn ogen ) maar zoals Seth zegt is de rest gewoon hollands .. :D

20. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Vind ik ook een prima idee, ik heb meer met de Nederlandse muziek dan met de Hollandse zingonderdedouche muziek.

Deel Deze Pagina